Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حادثه تلخ جاری شدن سیل که منجر به جان باختن جمعی از مردم و خسارات مادی ومعنوی بسیاری در چنداستان کشور گردید اندوه و ناراحتی مردم شریف ایران را درپی داشت، اما از سویی صبوری و شکیبایی حادثه دیدگان وحضوربی نظیر اقشارمختلف مردم از کارگر و کارمند و روحانی و دانشجو و طلبه و بازاری در کنار ارتش و سپاه و هلال احمر و دستگاه‌های مسئول دیگر صحنه‌های بی بدیلی از اتحاد و انسجام و همبستگی این ملت رشید را به رخ دنیا کشید و ناظران منصف جهان را به تحسین واداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه روحانیت مبارز ضمن همدردی باآسیب دیدگان و تاکید بر تسریع رفع مشکلات مناطق سیل زده و قدردانی از تمام مسئولین و مردم شریف، اعلام‌ می‌کند با توجه به گستردگی آسیب‌ها و وسعت خسارات، تداوم تلاش‌های دستگاه‌های مسئول و استمرار و توسعه کمک‌های مردمی ضروری است وظیفه شرعی وملی ماایجاب می‌کنددراین میدان که صحنه ابتلاءوامتحان است همچنان پرشور حضورداشته وبه تکلیف خودعمل نموده وبا تمرکزتمام توان به رفع مشکلات وکاهش آلام سیل زدگان بپردازیم تادرسایه همدلی ووحدت ومحبت مردم وتلاش وتدبیرمسئولان خانه هاوروستاهاوشهر‌های ویران ازسیل آبادترازگذشته شود.

جامعه روحانیت مبارز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس

ستاره سابق اتلتیکو ماردید و چلسی به قهرمان این روزهای رسانه‌های برزیل تبدیل شده‌است.

طرفداری | دیگو کوستا چندین مردم گرفتار در سیل برزیل را نجات داد.

به گزارش گلوبو اسپورت، دیگو، ستاره باشگاه گرمیوی برزیل در مسیر بازگشت به خانه با سیل شدید شهر ال دورادو دو سول مواجه شد. کوستا با مشاهده وضعیت وخیم مردم، خودرو شخصی خود را متوقف کرد و به کمک آن‌ها شتافت. ستاره سابق اتلتیکو مادرید و چلسی بدون معطلی به کمک یک جت‌اسکی که در اتومبیل خود داشت، برای انتقال خانواده‌های گرفتار در سیل به مکان‌های امن دست‌به کار شد و در ادامه دوستان او نیز با چند جت‌اسکی به محل سیلاب آمدند و عملیات نجات را ادامه دادند. این اقدام قهرمانانه دیگو کوستا و دوستانش در برزیل به طور گسترده مورد تحسین مردم و مطبوعات قرار گرفته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت