Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:14:19 GMT

اهدای عالی‌ترین نشان انجمن بین‌المللی مدارس به ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۵۸۰۹

اهدای عالی‌ترین نشان انجمن بین‌المللی مدارس به ایران

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به اهدای عالی‌ترین نشان سلامت اجتماعی به ایران از امضای تفاهم نامه بین انجمن های مددکاران اجتماعی ایران و ایتالیا خبر داد.

حسن موسوی چلک در گفت‌ و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری دومین کنگره بین‌المللی مددکاری اجتماعی در ایران با موضوع « تاب آوری اجتماعی» گفت: این کنگره با  حضور مسوولان کشوری و رییس انجمن بین‌المللی دانشگاه‌های مددکاری اجتماعی و همکاری ۹ کشور از جمله روسیه، ایتالیا، هند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.

وی در ادامه به اهدای نشان سلامت اجتماعی به رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران اشاره کرد و اظهارکرد: اهدای نشان سلامت اجتماعی به ایران به دنبال فعالیت‌های علمی، آموزشی،  پژوهشی، تالیفاتی، حضور موثر در مجامع علمی بین المللی و داخلی، برگزاری گفت و گوهای اجتماعی در حوزه مددکاری اجتماعی، برگزاری کنگره‌های بین‌المللی، خلاقیت و نوآوری در حوزه‌های مختلف از جمله تاسیس  اورژانس اجتماعی بوده است.

موسوی چلک ارائه ایده‌های اجتماعی نو در حوزه اجتماعی مانند تهیه شناسنامه اجتماعی، سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حضور در تنظیم بیانیه اخلاق مددکاری اجتماعی - که در مجمع عمومی مددکاری اجتماعی در دوبلین نهایی شد - و انتخاب رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران به عنوان کمیسر اخلاق فدارسیون جهانی مددکاران اجتماعی  از بین شش نفر درسطح جهان، توسعه خدمات مددکاری اجتماعی در ایران و در سراسر  استان‌های کشور، حضور در بلایای طبیعی و تعامل با قوای مختلف کشور، سازمان‌های غیردولتی، رسانه ها و ... را از دیگر دلایل اهدای نشان سلامت اجتماعی به ایران دانست.  

 به گفته وی، آناماریا کمپانینی - رئیس انجمن بین‌المللی مدارس مددکاری اجتماعی (IASSW) -  نیز در این کنگره اعلام کرده که ایده اورژانس اجتماعی در ایران قابل صدور به کشورهای دیگر است.

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در ادامه از امضای تفاهمنامه بین انجمن‌های مددکاران اجتماعی ایران و ایتالیا خبر داد و گفت: به منظور استفاده از دانش و تجارب متقابل در حوزه  مددکاری اجتماعی این تفاهمنامه بین دو انجمن امضا شد.

موسوی چلک با اشاره به برخی از محورهای این تفاهمنامه اظهارکرد: انجام پژوهش‌های مشترک،بازدیدهای علمی از فعالیت‌ها و اقدامات مرتبط با مددکاری اجتماعی، برگزاری گفت و گوهای اجتماعی مشترک در حوزه مددکاری اجتماعی و کارگاه‌های آموزشی مشترک همچنین سنجش سلامت اجتماعی از مهم‌ترین محورهای این تفاهمنامه است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سلامت اجتماعی مددکار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: استان یزد در زمینه‌ی اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور و در پوشش اهدای خون جزو استان‌های نسبتاً خوب در بین دیگر استان‌ها هست.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی در این نشست از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های آن سازمان انتقال خون می‌باشد.
وی تحول، تعالی و تکامل در خدمت، دانش و پژوهش، اجتماعی کردن انتقال خون و دسترسی آسان برای همه جهت اهدای خون را سه هدف مهم در انتقال خون استان ذکر کرد.
 مدیر کل انتقال خون استان با بیان این که هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معظل خون نمی‌ماند و این حاصل سال‌ها تلاش همکاران در این اداره کل است، ابراز کرد: البته تلاش داریم با ایجاد پایگاه‌های سیار، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه سامانه سیار اهدای خون در استان به بهره برداری رسیده است و ما می‌توانیم این شرایط را تسهیل‌تر کنیم.
وی به اقدامات اجتماعی و فرهنگی در راستای ترویج بیشتر اهدای خون در حوزه جوانان و بانوان نیز اشاره و از آن جمله به راه اندازی پویش‌های نذر خوشبختی، اهدای خون خانواده، ورزشکاران و جوانان، نبض حیات و مواردی از این دست خبر داد.

دیگر خبرها

  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود