Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد احمدزاده، هافبک سابق پرسپولیس که در لیگ لهستان و تیم شلاسک وروتسواف توپ می‌زند، برای فصل آینده با تراکتورسازی تبریز توافق نموده است.

احمدزاده که نتوانست روز‌های خوب خود با پرسپولیس را در لهستان تکرار کند و در شلاسک لهستان ناکام بوده است، گویا سودای بازگشت به لیگ ایران و پوشیدن مجدد پیراهن سرخ در سر دارد، اما این بار نه با پرسپولیس، بلکه تراکتورسازی تبریز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفته می‌شود احمدزاده و قرمز‌های تبریزی برای فصل بعد به توافق رسیده اند و قرار است که احمدزاده شرایط جدایی از تیمش و پیوستن به تراکتور را فراهم نماید.

شماره ۱۰ سابق پرسپولیس که در فصل گذشته علیرغم محرومیت سرخپوشان از جذب بازیکن، خواستار جدایی شد و بعد از آن طی بیانیه‌ای به هواداران این تیم تاخت، از کمترین محبوبیت بین سرخ‌های تهرانی برخوردار است و پیش از این نیز سابقه حضور در تراکتورسازی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی را دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال احمدزاده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان‌خراش ایرانی در یک تیم جدید؛ اسماعیل‌نژاد به لهستان می‌رود

امین اسماعیل‌نژاد در یک تیم لهستانی توپ خواهد زد.

طرفداری | امین اسماعیل‌نژاد با یک تیم لهستانی به توافق رسید.

امین اسماعیل‌نژاد پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران که فصل گذشته در ورونا توپ می‌زد و با کسب حدود ۳۰۰ امتیاز عملکرد خوبی هم در این تیم داشت، برای فصل آینده تصمیم گرفته تا راهی لیگ لهستان شود. وی قرار است فصل آینده در تیم والیبال اسکرابلچاتوف لهستان بازی کند.

این در حالی است که مسئولان تیم اسکرا در تلاش هستند تا برای فصل پیش‌رو تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنند.در ابتدا تینه اورنائوت بازیکن اسلوونیایی تیم ترنتینو ایتالیا مدنظر سران اسکرا بود که این انتقال صورت نگرفت و بعد از ناکامی در خرید اورنائوت، مسئولان تیم لهستانی به سراغ امین اسماعیل نژاد رفتند.

تیم ورونا در لیگ والیبال ایتالیا در جایگاه هفتم ایستاد و در مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف مغلوب پروجا شد.پیش از این میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در تیم اسکرای لهستان بازی کرده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • اولین واکنش النصر به شایعه مصدومیت رونالدو
  • آسمان‌خراش ایرانی در یک تیم جدید؛ اسماعیل‌نژاد به لهستان می‌رود
  • نگاهی گذرا به زندگی و آثار یکی از مفاخر فرهنگی شهرستان سقز
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • آماده‌ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • احمدزاده باز هم روی دور غر زدن
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال