Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-تمام تأسیسات نفتی در آن مناطق مطرح‌شده در محاصره آب و نزدیک به مغروق در آب هستند و شرکت نفت هرگز به دلیل حفظ تأسیسات نفتی خواهان آسیب رسیدن به مردم نیست.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت اواخر شب گذشته در جمع خبرنگاران در اهواز با اشاره حضور خود در خوزستان به‌منظور هماهنگی بیشتر با مدیریت استان، اظهار کرد: خوزستان قلب تپنده نفت ایران است و در این شرایط که به این قلب تپنده آزار رسیده است نفت کشور وظیفه دارد که با تمام قدرت برای کاهش آلام مردم کمک کند

به گزارش فارس، وی افزود: مسؤولیت‌هایی که از طرف ستاد مدیریت بحران استان بر عهده نفت گذاشته شد به‌خوبی انجام شد و شرکت‌های نفتی مختلف پایه کار هستند؛ همچنین از دیروز یک نماینده ویژه در خوزستان به‌منظور بسیج بیشتر امکانات نفت برای مردم مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت با اشاره به خدمات‌رسانی ۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شرکت‌های نفتی، عنوان کرد: در تأسیسات نفتی به‌طور جاری باید برخی فعالیت‌ها انجام شود که بخشی مربوط به جلوگیری از ورود آسیب به تأسیسات نفتی است زیرا آسیب به برخی تأسیسات نفتی باعث آسیب به محیط‌زیست می‌شود که باید جلوی آن گرفته شود.

وی گفت: برخی دیگر از فعالیت‌های تأسیسات نفتی مربوط به خدمات‌دهی به مردم است که تداوم جریان گاز و سوخت‌رسانی به مردم و انتقال نفت و فرآورده‌های آن به مناطق مختلف کشور است که از وظایف وزارت نفت و شرکت‌های تابعه است.

وی افزود: تمام تأسیسات نفتی در آن مناطق مطرح‌شده در محاصره آب و نزدیک به مغروق در آب هستند و شرکت نفت هرگز به دلیل حفظ تأسیسات نفتی خواهان آسیب رسیدن به مردم نیست.

زنگنه گفت: به مردم اطمینان می‌دهم نفت هرگز به هیچ اقدامی که کوچک‌ترین خسارتی به مردم برساند رضایت نخواهد داد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان