Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@04:40:14 GMT

تمرکز روي توليد مهمترين هدف نظام بانکي است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۰۱۴

تمرکز روي توليد مهمترين هدف نظام بانکي است

خبرگزاري آريا - رييس شوراي هماهنگي بانک هاي دولتي گفت: تمرکز روي توليد، مهمترين هدف نظام بانکي است و با توجه به تحريم هاي آمريکا، بايد با برنامه ريزي و سرمايه گذاري، در توليد ملي به خودکفايي برسيم.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمدرضا حسين زاده روز پنجشنبه در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان همدان اظهار داشت: در شرايط کنوني تحريم، رونق توليد مي تواند اقتصاد کشور را نجات دهد و در همين راستا سياست هاي نظام در رونق توليد مي تواند ثمر بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رونق توليد»، وظيفه ما را در خدمت به مردم سنگين تر مي کند.
مدير عامل بانک ملي ايران ادامه داد: واحدهايي که به صورت همزمان توليد و فروش دارند در تامين سرمايه در گردش در اولويت قرار دارند.
وي اضافه کرد: واحدهايي که توليد دارند اما در انبار ذخيره مي کنند بايد در به دست آوردن بازار فروش تلاش کنند تا سرمايه براي گردش مالي به آن ها اختصاص يابد.
حسين زاده با تاکيد بر اينکه نظام بانکي مي تواند در رونق توليد، کمک کننده باشد افزود: با توجه به ظرفيت بالاي ايران در منابع مالي و نيروي انساني جوان، مي توانيم در توليد به خودکفايي برسيم.
رييس شوراي هماهنگي بانک هاي دولتي تاکيد کرد: اولويت دولت بايد تامين سرمايه در گردش واحد هاي توليدي باشد.
وي تاکيد کرد: در سال جاري واحد هاي توليدي نيمه تمام بايد تکميل شوند و به جز واحدهاي توليدي صادرات محور و توليد کننده کالاهاي راهبردي، برنامه اي براي راه اندازي واحدهاي جديد نداريم.
حسين زاده با بيان اينکه نگاه بانک ملي به توسعه صنايع استان همدان، ويژه است، گفت: بر اساس آمارها و بررسي هاي انجام شده، مردم همدان اهل حساب و کتاب هستند و حساب بانکي آن ها خوب است و همين موجب جذب سرمايه گذار در اين استان مي شود.
وي با ابراز تمايل براي سر ريز کردن منابع به سمت سرمايه گذاري در همدان افزود: بانک ملي مي تواند به عنوان بانک عامل، تسهيلات طرح هاي توليدي را در اختياد توليدکنندگان اين استان قرار دهد.
رييس شواراي هماهنگي بانک هاي دولتي با اشاره به اينکه همدان از لحاظ آب و هوا، کشاورزي و گردشگري موقعيت خوبي دارد، تاکيد کرد: آمارها نشان مي دهد جمعيت تهران به سمت دو استان همدان و سمنان در حال سر ريز است که توسعه اقتصادي اين استان در آينده اي نزديک پيش بيني مي شود.
وي با اشاره به اينکه بيشترين حجم بارش هاي اخير پس از لرستان در همدان ثبت شده است، اضافه کرد: سيلاب مي توانست در همدان نيز به اندازه لرستان خسارت وارد کند که مديريت سيلاب ها در اين استان به خوبي انجام شد و با تجربه بالاي مديريت استان، از خسارات احتمالي جلوگيري شد.
مديرعامل بانک ملي ايران ادامه داد: تمام درآمد ها و منابع بانک ملي در استان به خود واحدهاي توليدي همدان اختصاص مي يابد.
بر اساس اعلام مرکز آمار ايران، همدان در سال گذشته جزء سه استان داراي کمترين نرخ بيکاري در کشور شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

امتداد - طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزارهای پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپردازها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل