Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صندوق بيمه کشاورزي اعلام کرد: 510 ميليارد ريال غرامت به بيمه گذاران ناشي از سيل اخير پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، از 15 تا 22 فروردين ماه امسال در مدت يک هفته بابت 17هزار و783 مورد بيمه اي، بيش از پانصدو ده ميليارد ريال غرامت به بيمه گذاران پرداخت شده است.
اکيپ هاي تخصصي ارزيابي خسارات بيمه کشاورزي، بي درنگ پس از رويداد سيل اخير در مناطق آسيب ديده از سيل، حضور يافته و امر ارزيابي فني خسارات را همچنان ادامه مي دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين علاوه بر حضور عملياتي تيم هاي فني ارزيابي خسارت، براي نخستين بار درکشور، بابهره گيري از تصاوير ماهواره اي و فن آوري هاي نوين مبتني بر (GIS) و همچنين سنجش از دور (RS)، سرعت ارزيابي ها، افزايش يافته و پرداخت غرامات نيز با جديت ادامه دارد.
صندوق بيمه کشاورزي، با الگوي بيمه متمرکز (Core Insurance) و با برخورداري ازسامانه جامع و برخط بيمه کشاورزي دانش بنيان، درنهايت، سرعت،دقت و شفافيت،امکان راهبري و پايش تمامي تراکنش هاي مالي درسطح کشور را دارد و از اين روي پرداخت غرامات درکوتاه ترين زمان انجام مي شود.
بنابر اين گزارش، بهره برداران بخش کشاورزي درطي سال با مراجعه به نزديک ترين شعبه بانک کشاورزي يا دفاترخدمات بيمه اي، نسبت به تهيه بيمه نامه اقدام تا درهنگام رخدادسيل، تگرگ، خشکسالي، سرما و يخبندان و بيماري هاي دام و طيور و زنبور عسل، درنخستين فرصت،خسارت آنان، پرداخت شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

وی افزود: دستور کار دیگر در خصوص مفاصل حساب قراردادهای پیمانکاری بود که بنا شده هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قراردادهای دیگر مدنظر قرار گیرد.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه امروز مطرح شد در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحدها به این صورت است که ۱۰ درصد را کارفرما می‌دهد و مابقی آن را دولت پرداخت می‌کند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شده برای تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب بیان کرد: سال گذشته در خوزستان حدود ۶ میلیارد دلار صادرات صورت گرفت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 6088144

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی