Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@18:17:45 GMT

15 روحانی از کهگیلویه و بویراحمد به لرستان اعزام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۰۸۴

15 روحانی از کهگیلویه و بویراحمد به لرستان اعزام شد

حجت ‌الاسلام قاسم مؤمنی ‌شاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعزام امروز 23 فروردین ماه 1398 انجام شد.
وی افزود: هدف از اعزام این تعداد روحانی و مبلغ دینی کهگیلویه و بویراحمد به شهر پل دختر لرستان امدادرسانی و ارائه خدمات فرهنگی،‌ اجتماعی و مشاوره به مردم سیل زده آن است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمت رسانی در حد توان و به هر نوعی به مردم سیل زده کشور یک وظیفه همگانی و انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام مؤمنی شاد عنوان کرد: مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد هنگام بروز انواع حوادث پیش بینی نشده از جمله زلزله و سیل در نقاط مختلف کشور همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده و هستند.
وی ابراز داشت: هفته آینده آیین تجلیل 80 نفر از فعالان طرح نوروزی آرامش بهاری سال 1398 در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
حجت الاسلام مؤمنی شاد گفت: این افراد شامل هیأت امنا و خادمان بقاع متبرکه،‌ مدیران فرهنگی و قرآنی به همراه چند دستگاه خدمات‌‌ رسان کهگیلویه و بویراحمد است.
بر اثر بارندگی های شدید نوروز امسال در استان های گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان و جاری شدن سیل مناطق زیادی از این چهار استان دچار خسارت شد.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل اوقاف و امور خیریه سیل طرح نوروزی کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی و اجتماعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏