Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید وفاپور، مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: سعید علی‌اکبری در مسابقات عمومی غیرنابینایان همچون مسابقات اوقاف کل کشور مقام سوم را کسب کرده و در حال حاضر نیز به مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روشندلان در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق راه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علی‌اکبری در این مسابقات در رشته حفظ به مرحله نهایی راه پیدا کرده است؛ باید عنوان کرد در رشته قرائت تحقیق، روشندلان سایر کشورها سطح پایینی در صوت و لحن قرار دارند البته معدود قاریانی با شرایط خوب حضور دارند اما به‌طور معمول قاریان روشندل ایرانی در جایگاه بهتری قرار دارند.
این پیشکسوت قرآنی ادامه داد:  با توجه به شرایط، این قاری و حافظ روشندل و برجسته استان در هر دو رشته امید اول کشور برای کسب عنوان نخست است.
وفاپور بیان کرد: علی‌اکبری در شرایط خاصی عازم مسابقات شد؛ متأسفانه روز اعزام پدرشان فوت کرد و بلافاصله بعد از تشییع پدر و در شرایطی که وضعیت روحی مناسبی نداشت راهی مسابقات شد.
به گزارش ایکنا مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هم‌اکنون در تهران با حضور فعالان قرآنی برجسته جهان اسلام در تهران در حال برگزاری است و با اعلام اسامی نفرات راه یافته به بخش نهایی، نام سعید علی‌اکبری نیز بالاتر از رقبای خود در رشته حفظ کل و قرائت تحقیق دیده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ايكنا قزوين قرآن قاري روشندل سعيد علي اكبري مسابقات قرآن قرائت و حفظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

دیگر خبرها

  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین