Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:44:27 GMT

مدیر عامل پتروشیمی جم تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۳۳۰

یک منبع آگاه در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ایلنا گفت : دکتر محمد رضا سعیدی به عنوان مدیر عامل جدید پتروشیمی جم جایگزین سید حسین میرافضلی خواهد شد .

دکتر محمد رضا سعیدی که عضویت در پتروشیمی غدیر ، مدیرعاملی شرکت داروپخش ، معاون اقتصادی منطقه ازاد کیش را در کارنامه خود دارد در رشته شیمی مقطع کارشناسی ارشد در ایران  تحصیل‌کرده و  MBA، لایسنسیت (LiC ) و دکترا (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) بازاریابی صنعتی با تمرکز بر کسب وکارهای بین المللی (International Business) و کارافرینی را درکشور سوئد به اتمام رسانده است .

سعیدی بخشی از مطالعات مدیریتی خود را بر مدیریت هولدینگ، ساختار سازمانی هولدینگ و برنامه ریزی آن متمرکز کرده است.

دکتر سعیدی بخش عمده تجربه مدیریتی خود را در بنگاه‌های شیمیایی، دارویی و پتروشیمی در سطوح مختلف همچون مدیر عامل، هیات مدیره اعم شرکت‌های تولیدی یا سرمایه گذاری و هولدینگ گذرانده است.

اداره مجامع سالانه شرکت‌های تابعه هولدینگ و همچنین نظارت بر عملکرد آنها کار و آشنایی با برنامه ریزی راهبردی در سه سطح بنگاه، کسب وکار  را از دیگر تجارب کاری او است.

  لازم بذکر است سید حسین  میرافضلی مدیر عامل فعلی پتروشیمی جم که در دوران مدیریت در کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته با استقبال از پیشنهاد انتخاب محمدرضا سعیدی به عنوان مدیر عامل این مجتمع؛ به عنوان رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم به کار خود ادامه خواهد داد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بانک سینا برکنار شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها