Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:43:00 GMT

مردم شهربابک به ارزش 10میلیاردریال به خوزستان کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۴۱۷

مردم شهربابک به ارزش 10میلیاردریال به خوزستان کمک کردند

کرمان - ایرنا - فرماندار شهربابک گفت: کمک های مردمی شهربابک به ارزش10 میلیارد ریال به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد.

فرماندار شهربابک در شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های مردم شهربابک 11 دستگاه کامیون شامل 913 پتو، 500 تخته چادر، 9600 بطری آب معدنی، پک بهداشتی و پوشاک به ارزش300 میلیون ریال، مواد شوینده به ارزش 750 میلیون 900 هزار ریال، 4 تن نایلون، بیش از 900 کیلو مواد غذایی از جمله برنج، عدس و شکر را شامل می شود، روز گذشته به سوی استان خوزستان فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا اسدی همچنین از ارسال چندین دستگاه راهسازی، تانکر آب، بیل مکانیکی و سایر اقلام مورد نیاز سیل زدگان به خوزستان یاد کرد و اظهار داشت: موکب شهدای شهرستان شهربابک نیز در استان خوزستان روزانه 3000 غذای گرم تهیه می کنند.
اسدی ضمن تشکر از همه اقشار جامعه شهربابک به ویژه شرکت مس و شرکت های اقماری، بازاریان، کارمندان، سمن های فعال، ورزشکاران، هنرمندان، هلال احمر و ارگان های نظامی و انتظامی که در امر جمع آوری و ارسال کمک ها، مساعدت کرده اند، بیان داشت: از مردم خوب و فهیم شهربابک که با تقدیم کمک‌های خود سعی در مرهم نهادن بر آلام هموطنان عزیز خوزستانی دارند سپاسگزارم.
شهربابک در 240 کیلومتری کرمان واقع است.
9899/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل 98 كمك مردمي خوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورمختار عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پرداخت عوارض ارزش افزوده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی ۹۰ درصد افزایش داشت.

وی اضافه کرد: میزان عوارض پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که در سال گذشته، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ نزدیک به هشت هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین سه هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: سال گذشته بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

پورمختار افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان در سال گذشته بود.

کد خبر 6092613

دیگر خبرها

  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق