Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش وارد جهرم شد و مورد استقبال مقامات استانی و شهرستانی قرار گرفت.

نمکی در این سفر همزمان ٢۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم را افتتاح کرد.

این پروژه‌ها شامل بلوک زایمانی بیمارستان استاد مطهری، دانشکده پرستاری و پیراپزشکی، ۶ خانه بهداشت، ۵ پانسیون پزشکان و ۵ مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت شهری و روستایی است که با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر، بلوک زایمانی بیمارستان استاد مطهری جهرم به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی جهرم افتتاح شد. این پروژه زیربنایی به مساحت ۴ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱٣۰ میلیارد ریال داشته که ساخت آن دو سال به طول انجامید و ایجاد فضای فیزیکی مناسب و استاندارد برای مادر و نوزاد از اهداف اصلی ساخت این پروژه بوده است.

بلوک زایمانی در چهار طبقه بنا و دارای بخش زایشگاه، زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه نوزادان و اتاق عمل است.

همچنین این بلوک زایمانی دارای ۱۱ تخت LDR (واحد‌های تک نفره زایمان طبیعی)، ٣ اتاق عمل، ٣۰ تخت در بخش مراقبت‌های مادران پس از زایمان و ٨ تخت در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان است.

علاوه بر افتتاح ۲۰ پروژه هدف دیگر این سفر آشنایی وزیر با پتانسیل‌های درمانی شهرستان جهرم به عنوان قطب توریسم درمانی جنوب کشور و دستاورد‌های حوزه سلامت، آموزش و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی جهرم است.

وزیر بهداشت در ادامه این سفر از روند ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابه جهرم بازدید می‌کند.
انتهای پیام/م

سفر وزیر بهداشت به استان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد