Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:17:41 GMT

سناتور منندز خواستار مجازات آسانژ شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۶۴۲

سناتور منندز خواستار مجازات آسانژ شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت کمیته روابط خارجی سنا، سناتور باب منندز، عضو کمیته روابط خارجی سنا، درباره بازداشت جولیان آسانژ بنیانگذار ویکیلیکس، بیانیه‌ای صادر کرد.

او در بیانیه خود درباره دستگیری آسانژ اعلام کرد: «گرچه ممکن است جولین آسانژ وب‌گاه افشاگری ویکیلیکس را به عنوان تلاشی در جهت ارتقاء شفافیت راه‌اندازی کرده باشد، این پایگاه خبری از مدت‌ها پیش کار خود را به عنوان بستری بی‌طرف برای توزیع اطلاعات متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوءاستفاده آسانژ از این پلتفرم برای انتشار غیرقانونی هزاران راز نظامی و سند دیپلماتیک آمریکا، امنیت ملی ما را به خطر انداخته و باید با عقوبت آن روبرو شود.

همانطور که در سال‌های اخیر نیز آشکار شده است، ویکیلیکس با دخالت مستقیم در انتخابات و همه پرسی‌های دموکراتیک در سراسر جهان همچنان به نقش مخرب خود ادامه می‌دهد؛ نگران‌کننده‌ترین مورد آن همکاری ویکیلیکس با روسیه است به منظور دخالت مستقیم در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ است.

مردم آمریکا باید همچنان توجه داشته باشند که سرویس اطلاعاتی آمریکا با درجه بالایی از اطمینان به این نتیجه رسیده است که ویکیلیکس به طور مستقیم با اطلاعات نظامی روسیه همکاری کرده است تا روند دموکراسی ما را تضعیف کند.

من، لنین مورنو، رئیس جمهور اکوادور را، به علت اینکه خواست جولین آسانژ جوابگوی سوء استفاده مکرر از پناهندگی باشد که اکوادور در سال ۲۰۱۲ به وی اعطا کرد، تحسین می‌کنم. همانطور که ما منتظر هستیم آقای آسانژ به آمریکا مسترد شود، امیدوارم که سیستم عدالتی ما او را برای جرایمش عقوبت کند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا را وتو کرد

روسیه پیش‌نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته‌ای جهت استقرار در فضا می‌شد را وتو کرد.

به گزارش ایسنا، سیزده عضو شورای امنیت به این پیش‌نویس رای مثبت داده و چین تنها کشوری بود که به آن رای ممتنع داده بود.

پیش از به رای گذاشته شدن این پیش‌نویس، چین و روسیه خواستار اعمال اصلاحاتی در آن شده بودند که خواستار ممنوعیت قرارگیری هرگونه سلاحی در فضا می‌شد.

این اصلاحیه با هفت رای موافق، هفت رای مخالف و یک رای ممتنع نتوانست به تصویب برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • روسیه پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا را وتو کرد