Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر سعید نمکی روز جمعه در حاشیه افتتاح طرح های حوزه سلامت در جمع مسوولان شهرستانهای داراب و زرین دشت ابراز داشت : امیدوارم سال جاری شاهد به حداقل رسیدن بیماری ها در کشور باشیم و وزارت بهداشت برنامه های مهمی در مورد آموزش های همگانی در کاهش بیماری های غیرواگیر به اجرا گذارد.
وزیر بهداشت با بیان اینکه اجرای نظام ارجاع، تکمیل پرونده الکترونیک سلامت و توسعه پزشکی خانواده از اولویت های امسال وزارت بهداشت است گفت: تکمیل پرونده الکترونیک سلامت در بهار امسال دنبال می شود ، در 5 استان کشور پرونده الکترونیک سلامت تا فروردین و اردیبهشت تکمیل می شود و در سایر دانشگاه ها نیز امیدواریم آن را با توجه به انتخاب مدیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت، تا پایان بهار به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: علیرغم تحریم های ظالمانه به مردم مژده می دهیم که مشکلی در تامین دارو و تجهیزات پزشکی در سال جاری نداشته باشند.
وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای سفر سه روزه به استان فارس و بهره برداری از خدمات جدید سلامت، توسعه بخش اورژانس، افزایش ماندگاری پزشکان در شهرستان های زرین دشت و داراب و بهبود زیرساخت ها در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب را از مهم ترین اولویت های حوزه سلامت این منطقه از فارس برشمرد.
دکتر نمکی همچنین بر سرعت بخشیدن به روند ساخت و بهره برداری از بیمارستان دوم شهرستان داراب تاکید کرد و با اشاره به حضور عشایر دراین منطقه ، خواستار بهره برداری از خانه های بهداشت عشایری با هدف بهبود خدمات رسانی به جامعه عشایری شد.
** بهره برداری از مرکز جامع خدمات سلامت شهری شماره 1 داراب
مرکز جامع خدمات سلامت شهری شماره 1 داراب با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید. این مرکز در زمینی با مساحت 3 هزار 500 متر مربع و زیربنای 773 متر مربع با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده و 38 هزار نفر تحت پوشش این مرکز جامع است.
در این مرکز، بخش هایی مانند مراقب سلامت، پزشک خانواده، سلامت روان و تغذیه، مراقب سلامت دهان و دندان، بهداشت محیط و حرفه ای، مامایی، واکسیناسیون و سالن کنفرانس جهت آموزش های پیشگیرانه و بارداری وجود دارد.
شهرستان های داراب و زرین دشت در فواصل 257 و 272 کیلومتری جنوب شرق شیراز در استان فارس قرار دارد.
6113
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 الکترونیک بیمارستان جامعه خدمات رسانی سلامت روان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود

سیدمسعود عظیمی در بازدید میدانی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی فراشبند گفت: این طرح که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۴ آغاز، اما به علت برخی مشکلات نظیر تملک اراضی مسیر و تداخل حریم با شبکه متوسط، ۹ سال به طول انجامیده، با اجرای طرح رفع مشکل حریم، آماده بهره‌برداری می‌شود.

او با بیان اینکه طرح رفع نواقص مشکل خط اختصاصی برق با پیش‌بینی افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، افزود: با بهره‌برداری از خط اختصاصی ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی فراشبند شاهد تأمین برق پایدار در این شهرک صنعتی خواهیم بود.

عظیمی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در این شهرک صنعتی منعقد که ۳ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ۲ واحد تولیدی نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برنامه این شرکت برای اجرای طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد قرار دارد.

او از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.

عظیمی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳ هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه، تولید سبد مستقر در این شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه