Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن خانه علیرضا منصوریان است و از نظر ما هیچ مانعی برای ماندن او در تیم‌مان وجود ندارد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نتایج خوب ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه برخی معتقدند ذوبی‌ها در گروه آسانی قرار گرفتند، گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم و در لیگ قهرمانان اصلاً گروه یا حریف آسان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه ما النصر صدرنشین لیگ عربستان است و الزورا صدرنشین لیگ عراق. الوصل هم تیم سرشناسی در فوتبال امارات است. ما در لیگ قهرمانان بر خلاف لیگ برتر درگیر برخی مسائل نیستیم و تا به اینجا عملکردمان خوب بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در ادامه یادآور شد: در بازی با سپیدرود ما برنده نشدیم، چون داور دو پنالتی برای ذوب‌آهن نگرفت و یک گل ما هم مردود اعلام شد. در لیگ قهرمانان آسیا اشتباهات فاحش و تأثیرگذار بسیار کم است و همین موضوع فشار کمتری به تیم وارد می‌کند. در ضمن کادر فنی ما آنالیز دقیقی از تیم‌ها دارند و واقعاً روی کارشان وقت می‌گذارند. از طرفی ما بهترین سرویس را در زمینه پروازها، رزرو بهترین هتل‌ها و ... به بچه‌ها ارائه می‌کنیم تا در بحث ریکاوری مشکل زیادی نداشته باشیم.

وی در رابطه با وضعیت تیمش در مسابقات لیگ دسته‌ برتر تصریح کرد: ما از چهار بازی اخیر خودمان 10 امتیاز گرفته‌ایم و این نشان می‌دهد که ذوب‌آهن به مسیر خوب خودش بازگشته است. تا پایان لیگ هفت بازی دیگر در پیش داریم و اگر بتوانیم به صورت میانگین 2.5 امتیاز بگیریم، در پایان لیگ برتر احتمالاً در جایگاه ششم یا هفتم جدول قرار خواهیم گرفت.

آذری در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: هر تیمی که صبورتر و حرفه‌ای‌تر باشد، می‌تواند قهرمان شود. البته بازی‌های مستقیم هم بسیار مهم است. امیدوارم تیمی قهرمان شود که شایستگی‌اش را دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره وضعیت کادر فنی این تیم برای فصل آینده و اینکه قرارداد علیرضا منصوریان در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید، گفت: من در امارات با منصوریان صحبت کردم و از ایشان خواستم که برنامه‌اش برای فصل بعد را ارائه و حتی نام بازیکنان مورد نظرش را هم به ما اعلام کند. ذوب‌آهن خانه منصوریان است و از نظر ما مانعی برای ماندن او در ذوب‌آهن وجود ندارد. او در این مدت خیلی خوب تیم را جمع و حتی روی مسائل روحی بازیکنان هم به خوبی کار کرد. منصوریان و تمامی همکارانش عملکردی فوق‌العاده داشتند.

وی در پایان تأکید کرد: اعضای هیئت مدیره باشگاه هم از عملکرد منصوریان رضایت دارند، ولی بحث انتخاب سرمربی برای فصل بعد موضوعی است که باید در هیئت مدیره هم مطرح شود، چون هیئت مدیره هم حق دارد در این زمینه اظهارنظر کند. البته همان‌طور که گفتم اعضای هیئت مدیره هم از عملکرد منصوریان رضایت دارند.

آذری: رؤیاپردازی ما اعاده حیثیت مجدد ذوب‌آهن است/ رزومه من زیر بغلم است و همه آن را می‌دانندمنصوریان: با صدرنشینی النصر در لیگ عربستان عیار بازیکنانم مشخص شد/ گروه ما آسان نیست

 

انتهای پیام/

R41383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سعید آذری ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید آذری ذوب آهن اصفهان سعید آذری ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است

سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص عملیات وعده صادق و اهمیت آن، گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر جنایتی که در بیش از شش ماه گذشته انجام داده است، تعرضی به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه داشت و فرماندهان نظامی ما را به شهادت رساند. کاری که به هیچ عنوان توجیهی نداشت و مغایر با همه کنوانسیون‌های بین‌المللی بود.

وی با بیان آنکه ملت‌ها و دولت‌های دنیا بر این موضوع مهر تأیید زدند که این کار خلاف مقررات بین‌المللی است، افزود: جمهوری اسلامی این موضوع را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کرد که این شورا کاری انجام نداد، لذا طبیعی بود که ایران برای یک دفاع مشروع اقدامی انجام می‌داد، ضمن آنکه از قبل هم آن را اعلام کرده بود.

معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی کشورمان بیان کرد: با عملیات وعده صادق، قدرت و توان موشکی، پهپادی و رزمی کشورمان کاملاً مشخص شد.

حسینی با اشاره به ادعاهای غلو آمیز رژیم صهیونیستی در خصوص توان نظامی خود، اظهار کرد: آنها ادعا می‌کردند که با کمک آمریکا و کشورهای غربی که دارای سپر موشکی، دفاعی و پدافندی قدرتمندی هستند و موشک‌های ایران به خاک اشغالگران نخواهد رسید، در حالی که دیدیم این اتفاق افتاد و این امر تأثیر بسیار بسزایی در قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و به رخ کشیدن آن به رژیم صهیونیستی و حامیانش داشت.

وی ادامه داد: این عملیات آثار و تبعات بسیار خوبی داشت. مردم منطقه از این عملیات خرسند شده و از آن استقبال کردند. مردم ما نیز این حرکت و اقتدار را مایه مباهات خودشان می‌دانند.

حسینی با بیان آنکه عملیات وعده صادق بسیار موفقیت آمیز بود و اندیشمندان و فعالان سیاسی به این موضوع اذعان کردند، تاکید کرد: خیلی‌ها اذعان دارند که قدرت موشکی و پهپادی ایران بسیار بالا است و قدرتمندترین کشور در نوع خود است در حالی که ما فقط بخشی از توانمندی‌های خود استفاده کردیم. در حالی که آنان با قدرت از خود دفاع می‌کردند، اما نتوانستند مانع نفوذ موشک‌های ما شوند و به آنها آسیب وارد شد. هرچند بنابراین بود که به مردم و شهرهای آنها آسیبی وارد نشود.

نمایندگان تهران تأثیر قابل توجهی در مجلس دارند

معاون امور مجلس رییس جمهور در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: چون ۴۵ نماینده مجلس در دور دوم انتخابات مشخص می‌شوند، تأثیر آنها می‌تواند در مجلس، هیأت رییسه و کمیسیون‌های آن بسیار مهم باشد لذا امیدواریم با مشارکت مردم شاهد باشیم که افراد به شایستگی انتخاب شوند.

وی افزود: در مرحله دوم امکان انتخاب برای مردم آسان‌تر و سهل‌تر است چون از بین تعداد محدودی باید گزینش کرد.

حسینی با اشاره به تعیین ۱۶ نماینده در دور دوم انتخابات تهران اذعان کرد: در تهران تعداد قابل توجه از نمایندگان در دور دوم مشخص می‌شوند که معمولاً نمایندگان تهران تأثیر قابل توجهی در مجلس دارند. چون کمتر درگیر کارهای روزمره حوزه‌های خود هستند، می‌توانند به مسائل کلان کشور در مجلس رسیدگی کنند لذا اگر افراد کارآمدتر و با انگیزه تر انتخاب شوند، می‌توانند نقش بسیار مهمی را در مجلس ایفا کنند.

کد خبر 6083255

دیگر خبرها

  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • (عکس) مگس دم‌عقربی، احتمالا عجیب ترینِ خانواده مگس ها!
  • مگس دم‌عقربی ، احتمالا عجیب ترینِ خانواده مگس ها! (عکس)
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی