Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همه بلیت‌های جایگاه هواداران استقلال که 10 درصد از طرفیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان است به فروش رسید

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق اعلام مسئولان برگزاری بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال، قرار است طبق قانون  ۱۰ درصد از جایگاه ورزشگاه نقش جهان در اختیار هواداران تیم میهمان یعنی استقلال قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل استقبال هواداران استقلال، بلیت‌های این ظرفیت اختصاص یافته به فروش رسیده و مانند فصل گذشته، استقبال خوبی از این بازی شده است. قرار است هواداران استقلال سکو‌های کنار جایگاه اختصاص داده شده به آنها را هم به تسخیر خود در بیاورند.

همچنین شماری از هواداران استقلال مقابل هتل محل اقامت آبی‌پوشان تجمع کردند. وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان نیز به میان آنها رفت تا عکسی به یادگار بیاندازد.

دیدار سپاهان – استقلال ساعت ۱۷:۴۵ امروز (جمعه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال میزان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد