Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان آوینی، صیاد شیرازی، یزدان پرست و شهید مدافع حرم قوطاسلو در بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه دشمنان با راه اندازی ١٢٠ شبکه فارسی زبان بر روی ماهواره‌های مختلف به دنبال جریان سازی و تخریب نظام هستند اظهار داشت: دشمنان با افزایش ظرفیت فضای مجازی و راه اندازی شبکه‌های معاند با نظام اسلامی به دنبال تخریب نظام اسلامی است ولی توطئه‌های آنان بر علیه خودشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی در ادامه با اشاره به اینکه شهیدان سپهبد صیاد شیرازی و شهید آوینی الگوهایی مناسب برای جوانان هستند گفت: وقتی جوانان این شهیدان والا مقام را الگوهای خودشان قرار می‌دهند شهدای مدافع حرم به وجود می آیند شهیدانی که با ایثار و فداکاری خود دنیا را تکان دادند و امروز بسیاری از نیروها ادامه دهندگان راه این شهدا هستند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم که دشمن با استفاده از فناوری‌های نوین و رسانه‌های ارتباط جمعی جوانان ما را بی هویت کند گفت: دشمن به دنبال از بین بردن ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه اسلامی ما است و جوانان باید با تکیه بر الگوی شهیدانی همچون صیاد شیرازی که نقش برجسته ای در مبارزه با ضد انقلاب و منافقان در غرب کشور داشت، به طوری که صیاد یکی از مهره‌های کلیدی در محاصره منافقان بود به مبارزه بپردازند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص نتیجه مجاهدت شهیدان ۸ سال دفاع مقدس مثل امیر سپهبد صیاد شیرازی و در ادامه تاریخ نگاری و مستند سازی درست از جنگ تحمیلی توسط شهید آوینی، شهیدان مدافع حرم را خلق کرده است و امروز لرزه به جان مستکبران جهان از جمله آمریکا و آل سعود انداخته اظهار داشت: شهید آوینی با دگر اندیشی و خلاقیت خود توانست نقطه عطفی در تاریخ نگاری کشور و هشت سال دفاع مقدس ایجاد کند.

ضرغامی، آوینی را الگوی کار هنری، هنرمندان و همه ما معرفی کرد و بیان داشت: مجموعه روایت فتح گفتار نبود بلکه یک اجرای هنرمندانه بود که انتخاب سوژه، متن، گفتار و تدوین بسیار درست و فنی انتخاب داشت و بازیگران اصلی این مجموعه مردم کوچه و بازار هستند و این مستند زندگی مردم در جنگ امید، نشاط و حرکت را به جامعه تزریق کرد.

کد خبر 4588463

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: شهدا فراموش شدنی نیستند و آنها ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنها است عمل کنیم.

امام جمعه تبریز افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین(علیه السلام) از بهترین دارایی خود گذشتند و هیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باخته پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی مقاومت می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید بر لزوم صیانت و حراست از ولایت فقیه را وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند بلکه پرشورتر و مقاوم تر هستند.

دیدار با خانواده مدافع حرم و رونمایی از شهید شاخص بسیج ورزشکاری و مدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه از برنامه‌های دیگر این یادواره شهدا بود.

 

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت