Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر برای خرید نیکولاس پپه با بایرن مونیخ وارد رقابت می‌شود.

طرفداری- ستاره لیل، توجه باشگاه‌های مطرح اروپا را به خود جلب کرده است. نیکولاس پپه، مهاجم 23 ساله لیل فرانسه در این فصل لوشامپیونه تا این‌جا 18 گل به ثمر رسانده و بایرن مونیخ به دنبال خرید او در تابستان آینده است.

اما کوریره دلو اسپورت از علاقه اینتر به جذب این مهاجم ساحل عاجی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار نقل و انتقالات تابستانی اینتر به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت. از کسب سهمیه لیگ قهرمانان و فروش چند بازیکن تا انتخاب سرمربی جدید. با این حال، پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر مدت‌ها است که گزینه‌هایی را در بازار دنبال می‌کند. نیکولاس پپه یکی از این گزینه‌ها است و اینتر می‌خواهد برای خرید او وارد رقابت با بایرن مونیخ شود. قیمت پپه حدود 80 میلیون یورو برآورد می‌شود و بایرن مونیخ در پرداخت این رقم تردید دارد اما اینتر می‌تواند با فروش ایوان پریشیچ و استفاده از پول فروش او برای خرید ستاره لیل اقدام کند. اینتر علاوه بر پپه، به صورت جدی وضعیت استیون برخواین، وینگر جوان آیندهوون را هم دنبال می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • فروش اینترنتی دارو
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو