Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در دیدار با رئیس انجمن جهانی ورزش‌های سنتی با تأکید بر پیشینه بازی‌های بومی محلی در ایران گفت: وزارت ورزش آمادگی دارد تا با همکاری این انجمن بازی‌های بومی و محلی ایران را به جهان معرفی کند.

به گزارش روز جمعه ایرنا در دیدار عبدالحمید احمدی و ژائوئن لزوم همکاری دوطرفه برای تقویت بازی‌های سنتی در سطح جهان مورد تأکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار معاون فرهنگی وزارت ورزش سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان ایران در راستای توسعه و احیای بازی‌های بومی محلی برای نماینده جهانی انجمن بازی‌های سنتی تشریح کرد.
طرفین در این دیدار همچنین ضرورت همکارهای مشترک را در جهت معرفی بازی‌های سنتی ایران در عرصه بین‌الملل مورد توجه قرار دادند و پیشنهاد برگزاری اجلاس بین‌المللی ورزش‌ها و بازی‌های سنتی در ایران از جمله راهکارهایی بود که دو طرف برای توسعه بازی‌های سنتی کشور ارائه کردند.
در ادامه نشست «ژائوئن» ضمن قدردانی از اقدامات فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: این سفر موجب شد تا از نزدیک با فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه احیا و توسعه بازی‌های بومی محلی آشنا شوم.
در این دیدار غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی نیز بیان داشت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه این بازی‌ها توجه به امر آموزش بچه‌ها و دانش آموزان در مدارس است که می‌تواند زمینه را برای آشنایی و نهادینه کردن آن با قوانین و شیوه برگزاری فراهم کند.
این دیدار در محل وزارت ورزش و جوانان انجام شد، ژائو ئن در سفر به ایران ضمن بازدید از وزارت ورزش و جوانان به استان کرمانشاه سفر خواهد کرد.
ورزشی **2052** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون ورزش هاي روستايي عبدالحميد احمدي ورزش هاي سنتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی