Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:54:49 GMT

قیمت پیشنهادی رئال برای گرت بیل مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۷۳۶۵

قیمت پیشنهادی رئال برای گرت بیل مشخص شد

روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد باشگاه رئال مادرید تصمیم خود برای فروش گرت بیل در تابستان پیش رو را قطعی کرده و برای واگذاری او 130میلیون یورو طلب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیای آ اس به نقل از منابع نزدیک به رئال مادرید اعلام کرد که این باشگاه اسپانیایی تصمیم خود برای فروش گرت بیل در تابستان پیش رو را قطعی کرده و بیل در برنامه‌های آتی زین‌الدین زیدان جایگاهی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آ اس می‌گوید مدیران رئال معتقدند باشگاه‌های لیگ برتری حاضرند مبلغ درخواستی رئال یعنی 130 میلیون یورو را برای جذب بیل بپردازند.

 

 

آ اس از سوی دیگر می‌گوید رئال در عین حال حاضر است با باشگاه منچستریونایتد درباره جابجایی گرت بیل و پل پوگبا مذاکره کند.

 

گرت بیل بعد از شش فصل حضور در رئال مادرید و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم، سرانجام به پایان راه خود در این باشگاه رسیده و بازگشت او به لیگ برتر انگلیس محتمل‌ترین گزینه خواهد بود.

 

 

رئال معتقد است قیمت 130 میلیون یورویی در بازار فعلی برای بازیکنی مثل گرت بیل منصفانه است و مبالغی که پیش از این برای ستاره‌هایی مثل نیمار، کیلیان امباپه و فیلیپ کوتینیو پرداخت شده، باعث می‌شود رقم پیشنهادی رئال چندان عجیب به نظر نرسد.

 

با اینحال مدیران رئال انتظار دارند که با شروع فصل نقل و انتقالات، چندین باشگاه که خواهان جذب گرت بیل هستند با غول اسپانیایی برای کاهش این مبلغ مذاکره و چانه‌زنی کنند. رئال به خصوص امیدوار است باشگاه منچستریونایتد برای گرت بیل پا پیش بگذارد تا بتواند درباره جابجایی او و پل پوگبا با مدیران یونایتد مذاکره کند.

 

 

اما یکی دیگر از مشکلات جدایی بیل از رئال مادرید، دستمزد بالای او است. ستاره ولزی از رئال دستمزد سالانه‌ای در حدود 26 میلیون پوند، قبل از کاهش مالیات، دریافت می‌کند و این می‌تواند تعداد باشگاه‌های خواهان جذب او را کاهش دهد. چون کمتر باشگاهی قادر خواهد بود از پس پرداخت چنین دستمزدی به گرت بیل برآید.

 

رئال مادرید گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • مکس ابرل: هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده‌ایم
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد