Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، محمدرضا جوادی یگانه در این پیام نوشته است: ایران مدیون خوزستان است و خون جوانان سراسر کشور با خاک خوزستان عجین شده و هم اکنون زمان ادای دین است.
وی افزوده است: به کمک مردم خوزستان بیاییم؛ به دمی یا درمی یا قدمی یا قلمی.
معاون شهردار تهران همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در کوت سید نعیم سوسنگرد بیان کرده است: مردم این روستا به همراه طلاب قم، نیروهای سپاه، شهرداری تهران، فرمانداری ورامین و مدیریت محلی خوزستان دو سیل بند احداث کرده اند که یکی محافظ دیگری و مردم کمتر از جاهای دیگر نگرانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: هم اکنون روستا حفظ شده، هر چند کشاورزی زیر آب است.
براساس این گزارش، شهروندان برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان می توانند به نزدیکترین ساختمان شهرداری محل سکونت خود؛ ساختمان شهرداری های مناطق و نواحی، بوستان ها، مجتمع های ورزشی شهرداری، سرای محلات و شهربانوها مراجعه کنند و یا با سامانه 137 تماس حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، به دنبال بارش های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در برخی مناطق کشور آغاز شد، سیل اغلب استان های کشور را در بر گرفت.
خسارت های سیل در استان های شمالی مازندران و گلستان، فارس، لرستان و خوزستان بیشتر از مناطق دیگر بوده است.
تهرام/7245/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان های کشور دین شهردار تهران شهرداری کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده نمی خواهند مردم سود کنند، عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است.

وی افزود: در خصوص تاخیر مترو تهران- کرج باید بپرسم.

زاکانی در توضیحی درباره کمک شهرداری به پلیس در طرح «عفاف و حجاب» اظهارداشت: به هر کسی که هر کاری در شهر در راستای خدمت خود بکند، کمک می دهیم. هر کسی بخواهد خدمتی ارائه بدهد اعلام می کند چه کمکی نیاز دارد و شهرداری نیز بر اساس وظیفه خود کمک می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود