Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@19:32:53 GMT

گرامیداشت یاد شهدا، صدای بیدارگری است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۷۸۱۲

گرامیداشت یاد شهدا، صدای بیدارگری است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرگرد محمود یوسفی، فرمانده حوزه امیرالمؤمنین(ع) کاشمر، شب گذشته، 22 فروردین‌ماه در یادواره شهید صیادشیرازی و 26 شهید حوزه امیرالمؤمنین(ع) که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم در کاشمر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین خاطر است که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز براندازی نظام و ضربه به اسلام از اهداف مهم دشمن به خصوص آمریکای جنایتکار است، افزود: نیاز است برای مقابله با برنامه‌های دشمن در این برهه حساس با تقویت بصیرت، ولایتمداری و حرکت در خط شهدا همچون سدی محکم دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.
فرمانده حوزه امیرالمؤمنین(ع) کاشمر اظهار کرد: شهادت جایگاه ویژه اولیای خداوند است، زیرا ارزش برخی انسان‌ها با جهاد و رعایت تقوای الهی به مرحله‌ای خواهد رسید که لایق این مقام و جایگاه هستند.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در قالب یادواره‌ها باید تداوم داشته باشد، زیرا دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش والای فرهنگ و شهادت و علیه این گونه مراسم‌ها توطئه می‌کنند. برگزاری یادواره شهدا کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم و یادواره شهدا صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت‌هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.
یوسفی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را آسیب‌های مختلف محفوظ نگه می‌دارد، بیان کرد: تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مردم ایران است.
فرمانده حوزه امیرالمؤمنین(ع) کاشمر با تأکید براینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت عامل اقتدار نظام است که باید گسترش پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی کاشمر صیاد شیرازی دفاع مقدس ولایتمداری شهدا فرهنگ ایثار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد

 یادواره ۲۵ شهیدروستای ارکان با حضور مردم ومسئولان برگزارشد.
قرائت وصیت نامه شهدا و سخنرانی و مدیحه سرایی از برنامه‌های یادواره بود.

درپایان این مراسم مردم برای تجدید پیمان بر سر مزار شهدا حاضر شدند.

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد