Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازگزاران روز جمعه پس از برگزاری راهپیمایی حمایت‌آمیز از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قطعنامه‌ای در محکومیت اقدام دولت آمریکا صادر کردند. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پایان راهپیمایی نمازگزاران جمعه سراسر کشور، قطعنامه‌ای در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریست قلمداد کردن سپاه صادر شد که متن آن به شرح ذیل است:

حضور پرشور نمازگزاران تهرانی در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسدارانامیر حیدری: آمریکا با اقدام علیه سپاه امنیت نیروهای خود را برای همیشه به خطر انداختآیت‌الله موحدی کرمانی: آمریکا مادر تروریسم است/ نفوذ ایران در منطقه ترامپ را دیوانه کرده است

«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم» سوره مبارکهانفالآیه60

درود خدا و سلام خالصانه ملت ایران به سبزپوشان همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این یاوران دیروز امام راحل و امروز مقام عظمای ولایت، انقلاب اسلامی و مردم ایران که با بصیرت عمارگونه و تلاش مجاهدانه خود، معادلات دشمن مکّار و حیله‌گر را برهم زده و ترامپ شیطان‌صفت و ابله و تفاله‌های استکبار را عصبانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتدار و تأثیرگذاری سپاه در صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و امنیت کشور و نقش‌آفرینی سربازان امام المسلمین در عرصه‌های بین‌الملل و تحولات منطقه‌ای، دشمنان قسم‌خورده اسلام و این مرز و بوم را به استیصال و درماندگی کشانده و سردمداران تروریست‌پرور طاغوت اعظم، آمریکای خبیث این شیطان بزرگ و مصداق  بارز استکبار با لابی‌گری صهیونیست‌ها در اقدامی سخیف و رذیلانه، سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی را در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» قرار داد؛ اقدام نابخردانه‌ای که واکنش کوبنده قاطبه مردم شریف، تمامی گروه‌ها و مقامات ایران اسلامی و اغلب کشورهای جهان را در پی داشت.  اینک ما شرکت کنندگان در راهپیمایی ضدآمریکایی – صهیونیستی با فریاد رسا و ندای ملکوتی الله اکبر-خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا- مرگ بر اسراییل اعلام می‌داریم:

1- سپاه عزت‌آفرین پاسداران مولود انقلاب اسلامی، برخاسته از متن مردم و مؤلفه قدرت نظام با کارنامه درخشان 40ساله است که با استعانت از خداوند قادر متعال و جانفشانی در تمامی عرصه‌های مقابله مقتدرانه با توطئه معاندین و شکست مفتضحانه تروریست‌های تحت حمایت آمریکای خبیث، هشت‌سال دفاع مقدس، برخورد با ضدانقلاب مزدور استکبار، دفاع جانانه از حریم حرم، سازندگی و خدمتگزاری بی‌منت و فداکارانه در خدمت اسلام و مسلمین بوده و اوراق زرّینی را بر کتاب قطور افتخارات این نهاد مردمی افزوده است. لذا و هر نوع اقدام علیه سپاه را اقدام علیه مردم و منافع ملی دانسته و شدیداً محکوم می نماید.

2 – سردمداران کفرپیشه شیطان بزرگ آمریکا با کارنامه سیاه و جنایت‌های ضدبشری از جمله قتل و عام مردم مظلوم یمن – نیجریه – بحرین – فلسطین – افغانستان – سوریه و عراق را مصداق اَتَمِّ تروریست دولتی و تروریست‌پروری دانسته و اتخاذ تدابیر انقلابی قوای مقننه – مجریه و قضائیه و دیگر مسئولین نظام برای مقابله همه جانبه با این دشمن بشریّت و و اذناب ذبون و ذلّت‌پیشه آن از جمله رژیم جعلی و خون‌آشام صهیونیستی و آل‌سعود خائن را خواهانیم.

3 – دلیل وحشت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عصبانیت ترامپ ابله از سپاه پاسداران همانا اقتدار، شکست‌ناپذیری و تأثیرگذاری این سربازان دلاور و جان‌برکف اسلام در منطقه می‌باشد. بنابراین افزایش بیش از پیش قدرت بازدارندگی نظام با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تقویت توانمندی و پشتیبانی پیشرفت‌های تسلیحاتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی را مطالبه جدّی ملّت از مسئولین دانسته و تحقق آن‌را خواهانیم.

4 – تداوم حمایت همه جانبه از کشورها و ملّت‌های تحت ستم قدرت‌های شیطانی استکباری – صهیونیستی را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی خود قلمداد و با هشدار قاطع نسبت به ماجراجویی‌های اخیر آمریکا و ولد نامشروع نظام سلطه، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، تمامیت ارضی فلسطین از جمله قدس شریف و جولان متعلق به سوریه را پاره‌تن امّت اسلامی و جدایی‌ناپذیر دانسته و هر نوع اقدام دشمنان اسلام و مسلمین در این رابطه را غیرقانونی – مغایر موازین بین‌المللی و محکوم به شکست قطعی می‌دانیم.

5 – بیانیه مهم گام دوم انقلاب را سند بی‌نظیر در اختیار متفکّران و اندیشمندان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف 40ساله دوم انقلاب اسلامی می‌باشد که اقدام جهادی آحاد مردم و مسئولین نظام برای تبیین واقع‌بینانه و عملیاتی نمودن آن و جامه عمل پوشاندن به رونق واقعی تولید به‌عنوان شعار سال‌جاری را مصرّانه خواهانیم.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح یکشنبه در جمع پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان اظهار داشت: خوشبختانه تعامل، همکاری، هماهنگی و هم افزایی خوبی بین جامعه اطلاعاتی کشور وجود دارد و بایستی این ارتباطات روز به روز تقویت شود.

وی با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان جز رده‌های موفق در کشور است، افزود: بسیاری از مردم و مسئولان از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به دلیل محرمانه بودن مطلع نمی‌شوند، اما همواره ما و مردم قدردان اقدامات شبانه روزی و مجاهدت‌های خاموش شما سربازان گمنام امام زمان (عج) در تأمین امنیت جامعه هستیم.

وی، گفت: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می‌کند در شرایطی که توان حمله نظامی مستقیم به کشور را ندارد از طریق تقویت و تجهیز گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی در کشور ایجاد ناامنی کند و این کار سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی را دوچندان می‌کند.

حجت الاسلام حمیدی به جنایت دلخراش گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته‌اند و قبل از هرگونه عملیات تروریستی عوامل ناامنی شناسایی و دستگیر و تیم‌ها متلاشی شده‌اند، اما باید تلاش کنیم حتی یک مورد اقدام ناامنی نیز در استان و کشور صورت نپذیرد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان به سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از ماندگارترین تصمیمات امام راحل (ره) دستور ایشان مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران بود و امروز پس از چند دهه شاهد برکات این تأسیس ماندگار هستیم و مردم به خود می بالند که چنین سپاه مقتدری در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت: سپاه پاسداران امروز تنها در بخش نظامی در اوج اقتدار نیست بلکه شاهد اقدامات بسیار بزرگی از سوی سپاه در زمینه‌های مختلفی از جمله محرومیت زدایی و سازندگی در کشور هستیم.

وی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با دشمن هیچ ابایی ندارد و عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی حاوی پیام مهمی به کشورهای منطقه و جهان بود و آن اینکه ایران اسلامی در تأمین امنیت شهروندانش باکسی مماشات و تعارف ندارد و دشمنان ما این پیام را دریافت کرده‌اند و قطعاً محاسبات دنیا از این پس تغییر خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: اقدامات اخیر نیروهای مسلح موجب تقویت انسجام ملی در کشور شده است و باید از این فرصت در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره برد.
وی با بیان اینکه همانگونه که نیروهای مسلح ما در عرصه عمل افتخار آفرین هستند، افزود: در عرصه اطلاعاتی نیز نیروهای امنیتی ما در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در حال مبارزه با سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم هستند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان نیز در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دستگاه قضائی همواره به ما در انجام مأموریت‌ها کمک کرده است و نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت آمیز بودن کارها داشته است.
وی اظهار داشت: در پرونده‌های امنیتی و بزرگ صدور آرا قاطع از سوی قضات شجاع و انقلابی استان کرمان موجب ایجاد امید در جامعه و من‌ها در سازمان اطلاعات سپاه استان می‌شود.

کد خبر 6096972

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته