Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@03:04:51 GMT

عجیب ترین باگ توییتر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۸۴۱۷

عجیب ترین باگ توییتر کشف شد

گروهی از روزنامه نگاران ایالات متحده در کشفی عجیب متوجه شده‌اند هر بار در توئیتر عبارت «دشمن مردم» را تایپ می‌کنند به سمت نیویورک تایمز هدایت می‌شوند.

برای بسیاری از کاربران(نه همه آنان) جست‌و‌جوی عبارت دشمن مردم مساوی است با نتایج مرتبط با نیویورک تایمز. این یک جمله عجیب و غریب علیه نیویورک تایمز به‌نظر می‌رسد اما آیا واقعاً منطقی است که فکر کنیم الگوریتم توئیتر یک پیوند ناخوشایند میان یکی از عبارات مورد علاقه رئیس جمهوری ایالات متحده دونالد ترامپ و یکی از اهدافی که او بیشتر به آن پرداخته ایجاد کرده است؟ از این‌رو این موضوع کمی گیج‌کننده و عجیب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما وقتی کلمه «مردم» را به تنهایی جست وجو کنیم، شاید معمای مذکور تا حدودی حل شود. درواقع به نظر می‌رسد توئیتر هر عبارتی را که با کلمه مردم همراه باشد به نیویورک تایمز ارتباط می‌دهد. در جهان توئیتر، نیویورک تایمز دشمن مردم است. اما همزمان دوست مردم نیز محسوب می‌شود. حتی اگر عباراتی مثل مردم روستا را هم جست‌و‌جو کنید باز هم نیویورک تایمز را مشاهده خواهید کرد.
هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که باگ بین کلمات نیویورک تایمز و مردم از کجا پیدا شده است. درواقع زیرساخت این باگ تا حدودی مبهم است. این موضوع می‌تواند ناشی از یک اشکال مستقیم یا یک ارتباط متقارن بر اساس چیزی در پروفایل تایمز باشد. با وجود این، توئیتر باگ مذکور را در بیانیه‌ای تأیید کرده است. در این بیانیه آمده است: «این اشکال در سیستم تایپ جست‌و‌جوی ما محدود به دسکتاپ است که ما در حال تلاش برای رفع آن هستیم. مسأله این است که برای برخی از پرس و جوها در بخش جست‌و‌جو، کلمه مردم به کلمه نیویورک تایمز مرتبط شده. البته ما هنوز نمی‌دانیم که چرا سیستم جست‌و‌جو این کار را انجام می‌دهد، اما می‌دانیم که این موضوع باید هرچه سریعتر حل شود.»

/انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی

نظر ژاوی تغییر کرد و او را در فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا خواهیم دید.

طرفداری | ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان ژاوی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و امروز ماندن او در بارسا شکل رسمی به خود گرفت. سه ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی واکنش نشان داد و با الهام گرفتن از شعار اصلی بارسا فراتر از یک باشگاه نوشت:

فراتر از یک مربی

فراتر از یک مربی

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • معنی جالب ریشه کلمه ورجه وورجه + فیلم
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد