Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود گفت: اگر تا به امروز نسبت به عملکرد مسئولان و خسارت‌هایی که تصمیات آنها به بار آورده اقدامی نشد اما به مدیران اعلام کردیم که از امروز به بعد هر مدیری کم کاری کند با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید جواد هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی سیل در میاندورود اظهار کرد: به‌دلیل جلوگیری از خسارت سیل در آینده دستور دادیم تمام پل‌های غیر استاندارد در مسیر رودخانه‌ها و کانال‌ها برداشته شود و حریم آنها نیز آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمی بیان کرد: در روستای حسن‌آباد کانال هدایت آب که از این روستا می‌گذشت را پر کرده و تصرف کرده بودند که دستور بازگشایی این کانال را دادیم.

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود تصریح کرد: اگر تا به امروز نسبت به عملکرد مسئولان و خسارت‌هایی که تصمیات آنها به بار آورده اقدامی نشد اما به مدیران اعلام کردیم که از امروز به بعد هر مدیری کم کاری کند با آنها برخورد خواهد شد.

مهدی گلچوب مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران نیز بیان کرد: باران اخیر رحمت الهی بود که پس از خشکسالی چند ساله موجب تامین منابع آبی استان شده ولی از طرفی موجب زحمت و ناراحتی و خسارت چند وجهی به شهروندان مازندرانی شده است.

وی با بیان اینکه در اکثر موارد علل خسارت سیل عوامل انسانی داشته است، تصریح کرد: اگر در مسیر سیل عواملی مثل تجاوز به حریم رودخانه و انهار و یا ایجاد عوامل و پل‌های نامناسب بر کانال‌ها و زهکش‌ها و انهار و بعصی از رودخانه‌ها نبود، خسارت ناشی از سیل به این گستردگی اتفاق نمی‌افتاد.

مدیر معین ستاد بازسازی استانداری در شهرستان میاندورود در ادامه اظهار کرد: با سرعت مناسب به بازسازی و جبران خسارت‌ها ادامه می‌دهیم و جهت پیشگیری از اتفاق مجدد، لایروبی و رفع موانع در انهارو زهکش‌ها در دستور کار قرار دارد.

گلچوب با بیان اینکه در زمینه تامین نهاده‌های دامی محدودیت نداریم، افزود: سعی داریم اعتبارات لازم برای جبران خسارت بخش کشاورزی تامین و در کوتاه‌ترین زمان به کشاورزان انتقال داده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی شماره ۳ و بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته و هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید و تقویت سامانه قبلی از امروز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ لغایت شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به منظور رعایت حال شهروندان توصیه‌های لازم را صادر کرد.

وی افزود: لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری‌شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل‌ونقل، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از جمله مخاطراتی است که این سامانه به همراه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا به احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش توصیه می‌شود.

کد خبر 6095078

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • طغیان رودخانه تختان دهلران و خسارت به اراضی مردم
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه