Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آذری، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: پیرو انتشار یک خبر در برخی رسانه‌ها مبنی بر احتمال غیرفعال شدن فرودگاه گرگان در پی نامساعد شدن شرایط جوی و اختلال در پرواز‌های این فرودگاه، ضمن تکذیب چنین خبری به اطلاع مسافرین گرامی می‌رساند که در صورت نامساعد شدن شرایط جوی مانند کاهش شدید دید؛ امکان تاخیر و ابطال پرواز‌ها بر اساس تصمیم واحد‌های عملیات شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد و این به معنی غیرفعال شدن فرودگاه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرواز پنجشنبه شب شرکت هواپیمایی آسمان نیز به دلیل وجود مه و دید پایین باطل شد با بهبود شرایط جوی، پرواز‌های جمعه فرودگاه گرگان انجام و فرودگاه گرگان نیز کاملا عملیاتی است.
آذری گفت:مسافران گرامی برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت پرواز‌ها می‌توانند با شماره‌های ۱۹۹ و ۳۱۲۲۰۱۹۹ اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پرواز خود باخبر شوند.
وی در پایان گفت:لازم به ذکر است پس از شروع سیل گلستان تاکنون بیش از هزار پرواز امدادی از طریق فرودگاه گرگان انجام شده و اقدامات لازم برای حفظ ایمنی سطوح پروازی مطابق با دستورالعمل‌ها به جهت ورود جبهه بارشی جدید که از روز شنبه وارد استان می‌شود، انجام گرفته است.
انتهای پیام/ح  
فرودگاه گرگان عملیاتی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان