Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در جریان دیدار با اعضای هیأت کنگره آمریکا در بیروت تاکید کرد که لبنان کاملاً با حاکمیت دروغین رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های اشغالی جولان سوریه مخالف است.

وی در ادامه افزود: به ویژه آنکه بخشی از این مناطق اشغالی در برگیرنده خاک لبنان یعنی مزارع «شبعا» و بلندی‌های «کفر شوبا» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز میشل عون در واکنش به تصمیم جنجالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت دروغین رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود: یک رئیس جمهور خارجی حق آن را ندارد که درباره اراضی کشورهای دیگر تصمیم بگیرد و این مساله در تعارض با قوانین بین‌المللی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنگره آمریکا لبنان رژیم صهیونیستی سوریه خاک رئیس جمهور آمریکا اسرائیل جولان میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است

آفتاب‌‌نیوز :

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین پلتفرم فلسطین که امروز جمعه در استانبول برگزار شد، با اشاره به اینکه تجاوز‌ها به حریم مسجد الاقصی در حال افزایش است، گفت: ما تحولات مثبت و منفی در فلسطین را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

وی افزود: مسجد اقصی تنها قبله اول ما نیست. همزمان امانت پیامبر اسلام و پیامبران پیش از ایشان است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند عشق قدس را از قلب ما بیرون کند. به عنوان ترکیه حمایت از قدس را وظیفه خود می‌دانیم. حمایت از قدس، حمایت از صلح، انسانیت و اعتقادات است.

اردوغان با اشاره به اشغال مرحله به مرحله فلسطین گفت: امروز تاریخ وحشی‌ترین شکل مجادله را می‌بینید. از همه انسان‌ها در سراسر دنیا که در کنار فلسطین ایستاده اند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: هیتلر‌ها و نازی‌های امروز کسانی هستند که کودکان غزه را می‌کشند. نتانیاهو با جنایتهایش نام خود را به عنوان قصاب غزه با شرمساری به ثبت رسانده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی‌توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می‌شناسیم و با افتخار به حمایت از آن‌ها ادامه خواهیم داد.

اردوغان با اشاره به ۲۰۰ روز نسل کشی در غزه، گفت: نمی‌توانید با ریختن صد‌ها تن بمب بر سر مردم غیر نظامی و نابودی مساجد، کلیسا‌ها و مدارس به شکل عامدانه و تبدیل غزه به یک قبرستان بزرگ فرار کنید. رهبران اسرائیل باید یاد بگیرند که بر اساس حقوق بین الملل حرکت کنند. با اسرائیل روابطمان را در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی قطع کردیم و قطع می‌کنیم.

وی افزود:‌ای نتانیاهو ما در گذشته یهودیان فراری را پناه دادیم. 

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به قطع کردن صادرات نظامی به اسرائیل بعد از جنگ غزه، گفت: در دوره انتخابات گذشته ترکیه متاسفانه علیه ما در موضوع حمایت از اسرائیل سیاه نمایی کردند و حتی گفتند که سوخت جت به اسرائیل دادند که این غیراخلاقی و بی وجدانی بود. آیا طیب اردوغان چنین کاری انجام می‌دهد؟

اردوغان ادامه داد: الان نیز درباره پایگاه راداری کورجیک چنین حرف‌هایی می‌زنند. این پایگاه راداری جز کشورمان و متحدانمان با هیچ کشوری ارتباطی ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان