Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:27:56 GMT

سپاه از بدنه مردم و نیرویی خادم برای کشور است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۹۳۴۳

سپاه از بدنه مردم و نیرویی خادم برای کشور است

سنندج - ایرنا - امام جمعه سقز گفت: سپاه پاسداران از بدنه مردم و نیرویی خادم برای حفظ امنیت و آرامش کشور و کمک به مردم در بخش های مختلف از جمله محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیدحسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اقدام اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی محکوم و منجر به شکست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سپاه از بدنه مردم است، اضافه کرد: این نیروی مردمی همواره در طول تاریخ انقلاب در راستای خدمت به مردم و محرومان و حفظ امنیت و آرامش کشور گام برداشته است.
امام جمعه سقز در بخش دیگری از خطبه ها به حادثه ناگوار سیل در برخی استان های کشور اشاره کرد و افزود: سیل زدگان با صبر پیشه کردن و دیگر افراد با کمک به سیل زدگان، مورد آزمایش خداوند قرار گرفته اند.
ماموستا حسینی خواستار کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به سیل زدگان شد و تاکید کرد: با توجه به خسارت های سنگین سیل، ضروری است کمک های مردم هم چشمگیر و بیشتر باشد.
7345/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه خطبه ها سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس به همان اندازه مرحله اول مهم است چون ۴۵ نماینده انتخاب خواهند شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم ۱۱۵۰۰ شعبه در ۲۲ حوزه ۱۵ استان وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • فعالیت ۳۰هزار خادم‌یار رضوی در ۱۹حوزه تخصصی فرهنگی و اقتصادی
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • رهایی از اعدام به واسطه حضور خادم‌یاران رضوی
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • وحیدی: مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور