Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، ظهر امروز ، پیش از خطبه های نماز جمعه ف در جمع نمازگزاران گفت: ماه شعبان ماهی است که انسان در آن به راحتی می تواند به عالی ترین درجه های معنویت دست یابد و به یک خودشناسی کامل برسد.

وی بیان داشت: در مناجات شعبانیه ، انسان با قرار گرفتن در برابر پروردگار ، روحیه  شکر گزاری و ترس از وجود خدا در او تقویت می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شاکرمی بیان داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام حربه ها وارد میدان شده اند تا بلکه به خیال خودشان نظام را ساقط کنند اما در مقابل ، بسیجیان و پاسدارانی که چه در دوره جنگ تحمیلی و چه بعد از جنگ با تمام توان در میدان حضور فعالانه دارند و به دشمن اجازه نخواهند داد که کوچکترین حرکت را علیه نظام انجام دهند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، افزود: امروز تمام آزادیخواهان جهان در تمام نقاط ، روش ، هدف و سیره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده اند و می دانند که سپاه یاور مظلومان است و اگر به موفقیتی دست پیدا کرده اند آن را مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ، برگرفته از نهضت خونین امام حسین (ع) است و سپاه ، با تمام توان خود از این انقلاب و نهضت دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که دشمنان ارزش ها ی نظام و انقلاب را مخدوش کند چرا که سپاه برگرفته از عاشورا است.

سرهنگ شاکرمی اظهار داشت: درقیام امام حسین (ع)  و در روز عاشورا ، تمام ارزش ها و  فضیلت های انسانی در مقابل کفر و استکبار قرار گرفت  و امروز سپاه پاسداران حافظ تمام ارزش ها و فضیلت ها و ادامه دهنده راه امام حسین (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران ما در همان روزای اول که لباس سبز بر تن کردند با تمام توان متعهد شدند که از نظام و انقلاب دفاع کنند و هیچگاه کم فروشی نکردند و خالصانه به نظام خدمت کرده اند و به همین خاطر ، وجود سپاه خاری در چشم دشمنان است.

سرهنگ شاکرمی ، ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی ، ما به خوبی دشمنانمان را شناخته ایم و با تمام سختی های مسیر دست و پنجه نرم کرده ایم و این شناخت و آمادگی ، تمام استراتژی دشمنان را در خاورمیانه و سایر نقاط جهان بهم زده است.

وی بیان کرد: امروز آمریکایی ها به ذلت و خاری  افتاده اند و حضور جوانان انقلابی در میدان های نبرد و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به جوان ، آنان را ترسانده است و به همین دلیل توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار داده اند.

وی افزد: یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن سپاه در لیست گروه های تروریستی توسط دولت آمریکا ، مردمی بودن سپاه است ، چرا که سپاه از دل مردم به وجود آمده است و با تمام توان خود به مردم خدمت رسانی خواهد کرد و نمونه ی آن را در خدمت رسانی به سیل زدگان مشاهده می کنیم .

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در پایان گفت: امروز 80 میلیون ایرانی اعلام کردند که عضو سپاه پاسداران هستند و تروریست خواند سپاه توسط آمریکا ، وحدت و برادری و حمایت همه جانبه از سپاه را به ارمغان آورد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ بوده و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک هیئات اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان زرقان گفت: نهایت ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار گرفته شود تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، افزود: به حمد الهی در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، افزود: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمامی عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رای دادن با استفاده از صندوق های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ  و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان کلیه شعب اخذ رای را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان