Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:41:48 GMT

آلگری: رونالدو مقابل اسپال بازی نمی کند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۹۹۶۴

آلگری: رونالدو مقابل اسپال بازی نمی کند

سرمربی یوونتوس تایید کرد که قصد ریسک کردن روی فوق ستاره پرتغالی تیمش را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا ساعت 17.30 در زمین اسپال به میدان خواهد رفت و با کسب یک تساوی هم قهرمانی اش مسجل می شود. یووه با 20 امتیاز بالاتر از ناپولی، مدت هاست که خیالش از بابت قهرمانی راحت است.

پس از تساوی با ارزش 1-1 در زمین آژاکس که با درخشش و گل رونالدو حاصل شد، فوق ستاره پرتغالی فردا استراحت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به تازگی از بند یک مصدومیت عضلانی رها شده، خود را برای بازی برگشت با آژاکس که سه شنبه برگزار می شود، مهیا خواهد کرد.

 

 

 

 

مکس آلگری، سرمربی یووه در نششت خبری بازی با اسپال گفت:« دلیلی ندارد فردا به رونالدو بازی بدهم. ریسک روی او جایز نیست و برابر اسپال به میدان نخواهد رفت. مثل رونالدو به چند بازیکن دیگر که بازی های زیادی در فصل جاری از جمله در وقفه بازی های ملی اخیر انجام داده اند نیز استراحت خواهم داد. چند بازیکن تیم واقعا نیاز به استراحت دارند. علاوه بر رونالدو، بونوچی و مانژوکیچ هم بازی نخواهند کرد؛ با این وجود یک ترکیب معقول و منصفانه را برای بازی با اسپال به زمین می فرستم..»

 

آلگری ادامه داد:« شاید این بازی فرصت خوبی برای بازیکنان جوان تیم از جمله کاویلیا و کوکولو باشد که خودشان را نشان دهند. مویس کین هم بازی را از ابتدا شروع خواهد کرد.»

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم