Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: حدود ۱۰ هزار نفر از خانواده‌ای متاثر از سیل اخیر از مددجویان کمیته امداد استان خوزستان محسوب می‌شوند.

او گفت: متاسفانه تعدادی از این افراد در محاصره سیل قرار گرفته، خانه‌های خود را از دست داده و یا حکم تخلیه منازلشان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد امام خوزستان افزود: کمیته امداد خوزستان تلاش می‌کند تا آموزش‌های تخصصی را به این افراد بدهد و در صورت نیاز نیز همکاری لازم را برای اسکان سیل زدگان در کمپ‌های موجود انجام شود.

موصلی اضافه کرد: خوشبختانه در طی دو سال گذشته کل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان بیمه شده‌اند و این بیمه شامل لوازم منزل این افراد نیز می‌شود.

او تصریح کرد: پس از رفع خطرات موجود، بازرسی‌های لازم را در راستای تامین اقلام و لوازم منزل افراد تحت پوشش انجام خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان توضیح داد: متوسط یک میلیون تومان در این مدت زمان بحرانی به افراد تحت پوشش سیل زده پرداخت شده و در همین راستا بحث بخشودگی مدت دار وام‌های اشتغال این افراد نیز در دستور کار قرار دارد.

موصلی افزود: به دنبال این هستیم تا پس از خروج از شرایط بحرانی وام‌های بیست تا ۵۰ میلیون تومانی بدون سود به منظور ایجاد اشتغال این افراد در اختیارشان قرار دهیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان ادامه داد: کمیته امداد همه هزینه‌های مربوط به تعمیر و بازسازی منازل سیل زده را پرداخت خواهد کرد؛ در صورت اینکه افراد تحت پوشش این نهاد که متاثر از سیل هستند افزایش یابد، باز هم خدمات جدیدی به این افراد داده خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خوزستان سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور