Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:16:13 GMT

نفرات برتر مرحله نخست رقابت های سلاح بادی کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۰۳۲۹

نفرات برتر مرحله نخست رقابت های سلاح بادی کشور مشخص شد

تهران- ایرنا- نخستین مرحله مسابقات آزاد سلاح های بادی کشور امروز (جمعه) در بخش مردان و در دو رده جوانان - نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد و نفرات برتر این رقابت ها معرفی شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در بخش فینال رشته تفنگ بادی رده سنی جوانان و نوجوانان، امیرسیاوش ذوالفقاریان از سمنان، علی گرمابی از خراسان رضوی و پارسا امیریان از ایلام به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده سنی بزرگسالان همین رشته نیز پوریا نوروزیان از ایلام، امیرمحمد نکونام و مهیار سهرابی هر دو از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در تپانچه بادی رده سنی جوانان و نوجوانان، سجاد پورحسینی از گیلان، عرفان صلواتی و پوریا توپچی هر دو از تهران به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند ودر همین رشته و رده سنی بزرگسالان نیز جواد فروغی از ایلام، مرتضی علی محمدی از قزوین و محمد رسول عفتی از کرمانشاه عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
براساس این گزارش در این رقابت ها در حالی نخستین مرحله از مسابقات آزاد سلاح های بادی کشور امروز، 23 فروردین برگزار شد که طارق بالطیب سفیر کشور تونس نیز در سالن تیراندازی آزادی حضور داشت و مسابقه را از نزدیک به تماشا نشست.
در پایان این مراسم مدال و احکام ورزشی تیراندازان توسط علی دادگر رئیس فدراسیون و سایر مسئولان این فدراسیون اهدا شد.
ورزشی **1828** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي سلاح بادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های ووشوی استان قم

با برگزاری رقابت‌های ووشوی استان قم در بخش ساندا  امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طا‌ها قهرمانی در رده سنی نونهالان و در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در رده نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در رده جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده  بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم