Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@13:10:46 GMT

حسرت استوکس از شادی شجاعی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۰۴۶۳

به گزارش ایلنا، بازی سپیدرود و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و پنجم به بازی تماشایی تبدیل شد. این دیدار که از ساعت 17:00 آغاز شده در همان ابتدای کار با گل بایرامی روبه رو شد. 

بعد از این گل تلاش های شاگردان لیکنز برای تغییر نتیجه شروع شد. در همین حال استوکس مهاجم یازده گله  تراکتورسازی رقابت شدیدی با علیپور (پرسپولیس) و کیروش (سپاهان) 12 گله دارد که با وجود به دست آوردن موقعیت تک به تک این صحنه را از دست داد تا حسرت زیادی بابت از دست رفتن این موقعیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از سوی دیگر شجاعی کاپیتان امروز تراکتورسازان از جایگیری نامناسب صادقی دروازه بان سپیدرود استفاده کرد و برای تیمش گلزنی کرد تا یکی از زیباترین گلهای این فصل لیگ برتر را به ثمر برساند و نتیجه را به تساوی بکشاند.

در گل تراکتور تجربه شجاعی تاثیر گذار بود و چه بسا کس دیگری در آن موقعیت حضور داشت نمی توانست از این موقعیت برای گلزنی استفاده کند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مسعود شجاعی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، خطوط تولید تراکتورهای ایرانی در خارج از کشور به ۴ خط افزایش می‌یابد. تراکتورهای تولیدی ایران در رده ۱۵ کشورهای دارنده این صنعت است.

مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورسازی ایران دارای ۲ خط تولید در ونزوئلا و تاجیکستان است که به زودی در دو کشور جدید دیگر نیز خط تولید تراکتور به عنوان برند ملی جمهوری اسلامی راه اندازی می‌شود.

وی ارائه اطلاعات دقیق در این زمینه را به دلیل شرایط تحریمی موکول به آینده کرد و افزود: در این خطوط جدید ۲۲ مدل تولیدی سایت تبریز، تولید و هم به نیاز بازارهای داخلی خود کشورهایی که خطوط راه اندازی می‌شود پاسخگو خواهد بود و هم به کشورهای همجوار آنها صادر خواهد شد.

وحیدزاده تاکید کرد: قیمت رقابتی و بهره‌وری که با استفاده از توانمندیهای بالقوه گروه تراکتورسازی به دلیل وجود اکثر صنایع از جمله ریخته‌گری، موتورسازی، قطعه سازی و … تراکتورهای ایرانی را برای حضور در بازارهای جهانی مزیت دار کرده است.

کد خبر 6100185

دیگر خبرها

  • آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • حسرت تمام‌نشدنی پاری سن ژرمن؛ چهره درهم ناصر الخلیفی در جریان بازی با دورتموند / عکس
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!