Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@05:41:46 GMT

مدارس شرق هرمزگان تعطیل شد/ به دلیل ورود سامانه بارشی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۰۷۹۱

مدارس شرق هرمزگان تعطیل شد/ به دلیل ورود سامانه بارشی

به دلیل ورود سامانه بارشی به استان و احتمال وقوع سیل به ویژه در شرق هرمزگان، تمامی مدارس شهرستان‌های شرقی فردا و پس فردا تعطیل خواهند بود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به ورود سامانه فعال بارشی به استان و صدور اخطاریه‌های متعدد هواشناسی استانی و کشوری مبتنی بر احتمال وقوع سیل به ویژه در شرق هرمزگان، تمامی مدارس شهرستان‌های شرقی استان شامل میناب، رودان، بشاگرد، سیریک و جاسک در روزهای شنبه مورخ ۲۴/ ۱ /۹۸ و یکشنبه مورخ ۲۵/ ۹۸/۱ تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریدون همتی استاندار هرمزگان در حاشیه بازید از خورها و مسیل‌های بندرعباس تاکید کرد: تعطیلی مدارس بندرعباس در دست بررسی است و در صورت لزوم اعلام خواهد شد. 
گفتنی است، فرماندار و رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان جاسک نیز کلیه مدارس در تاریخ شنبه بیست و چهارم فروردین 98 در سراسر شهرستان جاسک تعطیل اعلام کرد.
به گفته محمد رادمهر، تعطیلی یا دایر بودن واحدهای آموزشی در روز یکشنبه بیست و پنجم فروردین 98 متعاقبا اعلام می‌شود.
وی بیان داشت: با توجه به هشدارهای مکرر هواشناسی و مدیریت بحران استان و دغدغه دانش‌آموزان و اولیاء نسبت به حضور دانش‌آموزان در مدارس و تردد در مسیر آبنماها محورهای اصلی و راه های روستایی و محلات شهری، جهت رفاه بیشتر و کاستن دغدغه شهروندان و فرهنگیان و کاهش خطرات احتمالی حضور و تردد این قشر جامعه این تصمیم اتخاذ شد.
رییس مدیریت بحران جاسک گفت: امیدواریم فردا شاهد بارش رحمت الهی  و بدون خسارات با همکاری و آگاهی شهروندان باشیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هرمزگان مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از افزایش دما در بیشتر مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747949

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی