Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@02:41:56 GMT

لیکنز: روز بدی برای فروزان بود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۰۸۶۴

لیکنز: روز بدی برای فروزان بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: همان طور که می‌دانید اولین بازی که بود که از زمانی که آمدم ۳ گل دریافت کردیم.

به گزارش مشرق، جورج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از شکست مقابل سپیدرود در نشست خبری گفت: در ابتدا به تیم سپیدرود به خاطر پیروزی بزرگ و آنالیزی که داشت، تبریک می‌گویم. به خاطر شرایط جوی و چمن مصنوعی می‌دانستیم بازی خطرناکی برای ما باشد که این اتفاق هم افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که می‌دانید اولین بازی که بود که از زمانی که آمدم ۳ گل دریافت کردیم.

وی افزود: بازی به بازی برای ما مهم است. فوتبال همین است یک گل هدیه حریف کردیم تا بخواهیم به بازی برگردیم یک هدیه دیگر به حریف دادیم و گل خوردیم. محسن فروزان چند سیو داشت اما امروز روز بدی برای او بود. امروز هدایای زیادی به حریف دادیم اما در فوتبال نباید این اتفاق رخ دهد. تلاش این است بازی بعدی را که بسیار مهم است در تبریز با برد پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین تراکتورسازی در خانه سپیدرود

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه آیا از بازی امروز سپیدرود سورپرایز شده، عنوان کرد: سورپرایز خاصی نبود. سپیدرود همان آنالیزی را که داشتیم بازی کرد و چیز جدیدی نبود. دیروز به بازیکنان گفته بودم این بازی سخت است و شرایط خاص خود را دارد. سال نو و تعطیلات تمام شده و تمرکز باید روی تیم باشد. این را هم در نظر داشته باشید ما چند فرصت خوب داشتیم که از دست دادیم.

لیکنز خاطرنشان کرد: الان باید این انتقاد را داشته باشیم بهتر عمل کنیم. این اشتباهات را نداشته باشیم تا به سطح بالایی که انتظار داریم برسیم. مسئولیت من تیم تراکتورسازی است و با تیم حریف کار ندارم. ما امروز ۳ امتیاز را تقدیم حریف کردیم. وقتی با جلوی باز با حریف بازی کنید آنها هم وارد می‌شوند. دیدید گل‌هایی نزدیم و گل‌هایی را دریافت کردیم به همین دلیل بازی را باختیم. به خاطر چیزهایی که در هفته گذشته دیدم بهتر است این اتفاقات در زندگی بیفتد.

سرمربی تراکتورسازی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در نشست خبری، درباره خبرنگاری که آماری از بازی ارائه کرد، تصریح کرد: موافق غافلگیری نیستم. اینها فقط مسائل آماری است اما این آمار نتایج را رقم نمی‌زند. ما در دفاع درها را باز گذاشتیم و حریف هم استفاده کرد. آمار نشان می‌هد فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و این بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: باید به انتقاداتی که به خودمان مطرح است توجه کنیم و باید روز به روز بهتر شویم. هیچ موقع آمار نمی‌تواند در این بازی نتیجه را رقم بزند. من به سپیدرود تبریک گفتم اما دیدید سپیدرود چگونه به ما گل زد. زندگی همیشه لبخند زدن و شادی نیست. زمانی که زمین می‌خورید باید بلند شوید و ادامه دهید. مسیر همیشه آرام نیست. گفته بودم از قبل که این بازی سخت است.


لیکنز خاطرنشان کرد: این بازی بزرگ بود و ما باید امتیاز جمع می‌کردیم. فقط بازی با سپاهان و پرسپولیس بزرگ نیست بلکه این بازی هم بزرگ بود و باید امتیاز جمع می‌کردیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: هیچ وقت نگفته بودم قهرمان لیگ می‌شویم. این چیزی بود که شما گفته بودید. هیچ وقت درباره قهرمانی حرف نزده بودم. ما نباید دور از دسترس‌ها را ببینیم و باید آنچه را نزدیک است ببینیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و بازی پیش رو برای ما در تبریز مهم است. بدانید ما کار بزرگی کردیم. ۵ امتیاز از ۳ تیم عقب بودیم که جبران کردیم. امروز در حمله و دفاع عملکرد خوبی نداشتیم اما درس بزرگی از فوتبال برای زندگی گرفتیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز جورج لیکنز سپیدرود رشت سرمربی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مهر، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی