Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@10:49:27 GMT

150 تیم امدادی هلال احمر در خراسان جنوبی آماده باش هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۰۹۱۶

150 تیم امدادی هلال احمر در خراسان جنوبی آماده باش هستند

محمدرحیم شهریاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین 23 پایگاه ثابت جمعیت هلال احمر استان و یک دستگاه بالگرد اینک آماده امدادرسانی در حوادث طبیعی و غیرطبیعی از جمله حوادث جاده ای، سیل و آبگرفتگی هستند.
وی بیان کرد: سامانه 112 به عنوان تلفن ندای امداد و مرکز ارتباط بین مردم و حادثه دیدگان در سراسر کشور راه اندازی شده و به صورت 24 ساعت فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هم استانی ها و شهروندان می توانند در صورت هر گونه مواجه با حادثه با سامانه 112 ارتباط برقرار کنند.
وی اضافه کرد: آخرین مورد گزارش شده، سمت آبگرم لوت و معدن قلعه زری گزارش شد که تعدادی از خودروهای مردم پشت سیلاب مانده بودند و تا زمانی که آب فروکش کند، باید منتظر بمانند.
شهریاری گفت: از هم استانی ها تقاضا داریم با توجه به اخطاریه هواشناسی در خصوص وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند.
وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در استان به ویژه نوار شرقی از جمله شهرستان های نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه انتظار می رود مردم به ویژه در مناطق روستایی نکات ایمنی را رعایت کرده و از بستر رودخانه و مناطق سیل خیز فاصله بگیرند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: دهیاران روستاها مردم را از وقوع سیلاب های احتمالی آگاه کنند تا نسبت به نگهداری بهتر دام و تاسیسات دامداری اقدام شود و از خانه های خشت و گلی فاصله بگیرند.
فعالیت سامانه بارشی جدید که امروز (جمعه) در خراسان جنوبی آغاز شد تا اواخر هفته آینده ادامه دارد.
7557*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تلفن جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی معدن هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر