Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جرج لینکز در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت:‌ در ابتدا به تیم سپیدرود به خاطر پیروزی بزرگ و آنالیزی که داشت، تبریک می‌گویم. به خاطر شرایط جوی و چمن مصنوعی می‌دانستیم بازی خطرناکی برای ما باشد که این اتفاق هم افتاد. همان طور که می‌دانید اولین بازی که بود که از زمانی که آمدم 3 گل دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی به بازی برای ما مهم است. فوتبال همین است یک گل هدیه حریف کردیم تا بخواهیم به بازی برگردیم یک هدیه دیگر به حریف دادیم و گل خوردیم. محسن فروزان چند سیو داشت اما امروز روز بدی برای او بود. امروز هدایای زیادی به حریف دادیم اما در فوتبال نباید این اتفاق رخ دهد. تلاش این است بازی بعدی را که بسیار مهم است در تبریز با برد پشت سر بگذاریم.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه آیا از بازی امروز سپیدرود سورپرایز شده، عنوان کرد: سورپرایز خاصی نبود. سپیدرود همان آنالیزی را که داشتیم بازی کرد و چیز جدیدی نبود. دیروز به بازیکنان گفته بودم این بازی سخت است و شرایط خاص خود را دارد. سال نو و تعطیلات تمام شده و تمرکز باید روی تیم باشد. این را هم در نظر داشته باشید ما چند فرصت خوب داشتیم که از دست دادیم.

لیکنز خاطرنشان کرد: الان باید این انتقاد را داشته باشیم بهتر عمل کنیم. این اشتباهات را نداشته باشیم تا به سطح بالایی که انتظار داریم برسیم. مسئولیت من تیم تراکتورسازی است و با تیم حریف کار ندارم. ما امروز 3 امتیاز را تقدیم حریف کردیم. وقتی با جلوی باز با حریف بازی کنید آنها هم وارد می‌شوند. دیدید گل هایی نزدیم و گلهایی را دریافت کردیم به همین دلیل بازی را باختیم. به خاطر چیزهایی که در هفته گذشته دیدم بهتر است این اتفاقات در زندگی بیفتد.

سرمربی تراکتورسازی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در نشست خبری، درباره خبرنگاری که آماری از بازی ارائه کرد، تصریح کرد: موافق غافلگیری نیستم. اینها فقط مسائل آماری است اما این آمار نتایج را رقم نمی‌زند. ما در دفاع درها را باز گذاشتیم و حریف هم استفاده کرد. آمار نشان می‌دهد فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و این بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: باید به انتقاداتی که به خودمان مطرح است توجه کنیم و باید روز به روز بهتر شویم. هیچ موقع آمار نمی‌تواند در این بازی نتیجه را رقم بزند. من به سپیدرود تبریک گفتم اما دیدید سپیدرود چگونه به ما گل زد. زندگی همیشه لبخند زدن و شادی نیست. زمانی که زمین می‌خورید باید بلند شوید و ادامه دهید. مسیر همیشه آرام نیست. گفته بودم از قبل که این بازی سخت است. این بازی بزرگ بود و ما باید امتیاز جمع می‌کردیم. فقط بازی با سپاهان و پرسپولیس بزرگ نیست بلکه این بازی هم بزرگ بود و باید به امتیاز می‌رسیدیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: هیچ وقت نگفته بودم قهرمان لیگ می‌شویم. این چیزی بود که شما گفته بودید. هیچ وقت درباره قهرمانی حرف نزده بودم. ما نباید دور از دسترس ها را ببینیم و باید آنچه را نزدیک است ببینیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و بازی پیش رو برای ما در تبریز مهم است. بدانید ما کار بزرگی کردیم. 5 امتیاز از 3 تیم عقب بودیم که جبران کردیم. امروز در حمله و دفاع عملکرد خوبی نداشتیم اما درس بزرگی از فوتبال برای زندگی گرفتیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز هفته بیست و پنجم لیگ برتر سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است