Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله فینال سومین دوره مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی جهان اسلام در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) شهر قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری سومین دوره مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی جهان اسلام، مرحله نهایی سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن طلاب با حضور ۲۱ نفر از افراد برتر این دوره از مسابقات در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) شهر قم آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحله فینال سومین دوره مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی به ترتیب با اجرای حافظان، قاریان، مرتلان، خطیبان قرآنی برگزار می شود و در پایان این مرحله مراسم قرعه کشی انجام خواهد شد.


اجرای تواشیح، قرائت قرآن کریم توسط قاری نوجوان آقای طبیبیان، اجرای اذان مغرب و اجرای قرائت قرآن توسط رجاء ایوب قاری مدعو از تانزانیا بخشی از برنامه های دیگر این مراسم است.


در این مرحله ۵ حافظ کل قرآن کریم با نام های محمد خاکپور از ایران، محمد بهدی از الجزایر، رشید بن عبدالرحمن العلانی از تونس، حمزه صباح جاسم از عراق و احمد محمد طاهر از چاد با یکدیگر رقابت می کنند.


در بخش قرائت نیز سلمان اصل غوابش از ایران، محمدکریم محسنی از افغانستان، صدیق ملیانا از اندونزی، محمدعلی امهز از لبنان و اکرم سمیر عبدالرشید از عراق اجرا خواهند داشت.


در سومین رشته این دور از مسابقات با عنوان ترتیل نیز روح الله آقایی از ایران، محمد السید موسی از لبنان، علی حمزه از هند، سید مهدی مشرف از افغانستان و مسلم عقیل سلطان از عراق مسابقه خواهند داد.
در  رشته خطابه نیز آقایان عابد حسین از پاکستان، محمد کی یانسه از سیرالئون، عمر سفرانی از سوریه و عبدالکامل از روسیه، ناجع ناظری از ایران و محمدصاحب علی الانباری ۶ نفری خواهند بود که با یکدیگر رقابت می کنند.
گفتنی است، سومین دوره مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی جهان اسلام با حضور نمایندگان ۳۵ کشور از ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ در شهر قم آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/551

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه پاسداران مسابقات قرآن خسارت سیل سپاه نماز جمعه سیل قرآن کریم مسابقات قرآن کریم سیل خوزستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن کریم مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی