Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار سپاهان و استقلال در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های بالای جدولی سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت 17:45 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که با توجه به شرایط جدول به نوعی دیدار مرگ و زندگی برای هر 2 تیم محسوب می‌شد با استقبال چشم‌گیر هواداران هر 2 تیم و در هوای مطبوع شهر اصفهان که تحت تأثیر بارش باران قرار گرفته بود با سوت محمدحسین زاهدی‌فر آغاز شد.

سپاهانی‌ها که در دیدار گذشته خود مقابل نساجی مازندران به تساوی دست یافته بودند برای عقب نماندن از کورس صدرنشینی به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند و به همین خاطر این دیدار را تهاجمی آغاز کردند.

شاگردان شفر نیز که پس از کسب نتایجی ضعیف در رقابت‌های لیگ برتر مقابل الهلال عربستان به پیروزی دست یافتند، با روحیه پای به زمین نقش جهان گذاشتند تا با کسب 3 امتیاز این دیدار فاصله خود را با پرسپولیس صدرنشین به حداقل برسانند.

شاگردان قلعه‌نویی در این دیدار با ترکیب اولیه پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، محسن مسلمان و کی‌روس استنلی وارد میدان شدند.

در آن سوی میدان آبی‌پوشان تهرانی با نفراتی همچون سیدحسین حسینی، خسرو حیدری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورفکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی، ایسما به زمین نقش‌جهان پای گذاشتند.

در دقیقه سوم و در نخستین فرصت  تیم استقلال تهران، سانتر خسرو حیدری در اختیار پیام نیازمند سنگربان امروز طلایی‌پوشان قرار گرفت.

در دقیقه ششم ضربه آرام پاتوسی روی پاس فرشید اسماعیلی درون دستان پیام نیازمند قرار گرفت تا استقلالی‌ها در دقایق ابتدایی این دیدار صاحب توپ و میدان شوند.

در دقیقه 18 در نخستین فرصت خطرناک تیم سپاهان استارت سریع مهرداد محمدی و نفوذ این بازیکن با سانتر زیبای وی همراه بود که این سانتر به صورت میلی‌متری از روبه‌روی سر کی‌روس استنلی رد شد تا خطرناک‌ترین فرصت بازی تبدیل به گل نشود.

در دقیقه 21 اوت دستی عزت پورقاز با ضربه سر خالد شفیعی همراه بود که این ضربه با اختلاف جزئی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

در دقیقه 24 ضربه از راه دور کومان با واکنش زیبای گلر استقلال همراه بود تا یکی از بهترین فرصت‌های سپاهان توسط حسینی بلندقامت دفع شود.

در دقیقه 25 خالد شفیعی مدافع تیم فوتبال سپاهان پس از برخورد با امید نورافکن با کارت زرد داور جریمه شد.

در دقیقه 29 ضربه از راه دور آیاندا پاتوسی با اختلاف جزئی از کنار دروارزه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه 30 پاس در عمق کومان به شهباززاده رسید که ضربه این بازیکن با تجربه با اختلاف زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه 33 ضربه سر سجاد شهباززاده که در این بازی کم فروغ بوده است با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه 42 مهرداد محمدی مهاجم تیم سپاهان از سوی زاهدی‌فر با کارت زرد جریمه شد تا دومین بازیکنی باشد که از سپاهان کارت زرد دریافت می‌کند.

این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اصفهان| درگیری لفظی شدید قلعه‌نویی و شفر و وساطت رفعتیاصفهان| حمایت سپاهانی‌ها از تیمشان با طرح موزاییکی جدید؛ تذکر داور به شفراصفهان| افتتاح طبقه دوم نقش‌جهان با حضور هواداران؛ مربی استقلال عزادار شد

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که بازیکنان استقلال با توجه به برگزاری دیدار آسیایی با الهلال در اواخر نیمه نخست کمی خسته به نظر می‌رسیدند و همین عامل باعث شد که سپاهانی‌ها بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهد.

در آغاز نیمه دوم امیر قلعه‌نویی با یک تعویض عجیب علی قربانی را جایگزین محسن مسلمان کرد، این در حالی بود که مسلمان عملکرد خوبی را از خود در نیمه نخست به نمایش گذاشت.

در دقیقه 54 ضربه سر محمد دانشگر از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت تا نخستین فرصت استقلالی‌ها در این نیمه به هدر رود.

در دقیقه 56 مهرداد محمدی جای خود را به جلال علی‌محمدی داد تا تعویض‌های عجیب سپاهان ادامه‌دار باشد.

در دقیقه 58 آرمین سهرابیان بازیکن سابق سپاهان به جای خسرو حیدری وارد زمین مسابقه شد.

در دقیقه 60 ضربه سرضرب علی قربانی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت تا حملات سپاهانی‌ها 30 دقیقه مانده به پایان بازی بی نتیجه باشد.
در دقیقه 62 ضربه علی‌محمدی یاز تازه نفس سپاهانی‌ها پس از برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

در دقیقه 63 اسماعیل داسیلوا بازیکن استقلال جای خود را به گادوین منشا داد.

در دقیقه 70 سپاهانی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه سرکش کی‌روش استنلی با اختلاف به کنار دروازه استقلال رفت.

تعویض سوم استقلالی‌ها در دقیقه 72 انجام شد که در طی آن فرسید اسماعیلی جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

در دقیقه 74 ضربه محکم گادوین منشا با واکنش زیبای نیازمند همراه بود که کرنر رفت.

در دقیقه 77 حامد بهیرایی هافبک دفاعی تیم سپاهان علی قربانی یار تازه وارد سپاهان وارد زمین شد.

در دقیقه 80 و در خطرناک‌ترین موقعیت سپاهان سانتر جلال علی‌محمدی توسط سجاد شهباززاده با اختلاف جزئی به بیرون رفت.

در دقیقه 85 سانتر کومان پس از برخورد با کومان درون محوطه جریمه استقلال درون دستان حسینی جای گرفت.

در دقیقه 86 ضربه مرتضی تبریزی در محوطه جریمه سپاهان با اختلاف به کرنر رفت در ادامه و روی همین ضربه کرنر تیم استقلال توسط علی کریمی به گل رسید که این گل توسط داور به دلیل خطا مردود اعلام شد.

7 دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم این دیدار اعلام شد.

در دقیقه 92 ضربه سعید آقایی از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد تا این دیدار سرد همچنان بدون گل به پایان رسد.

در دقیقه 94 ضربه سر دیدندی مرتضی تبریزی با واکنش زیبای پیام نیازمند همراه بود تا استقلالی‌ها همچنان در حسرت گل باشند.

در آخرین دقایق این دیدار تیم استقلال توسط پاتوسی مهاجم زهردار این تیم به گل رسیدند تا شفر از قلعه‌نویی انتقام بگیرد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی هرناندز پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و شکست در ال‌کلاسیکو و از دست رفتن امیدهای قهرمانی لالیگا، اکنون به دنبال به پایان رساندن فصل به بهترین شکل ممکن است. آنها امشب در دیداری خانگی به مصاف والنسیا رفتند. در حالی‌که تیم مهمان به دلیل اخراج مامارداشویلی، دروازه‌بانش، بیشتر از یک نیمه ۱۰ نفره بود آبی‌اناری‌ها موفق شدند با کامبک و تغییر شکست ۲-۱، به پیروزی ۴-۲ برسد.

ویدئو: 331409

بازی پایاپای آغاز شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در دقیقه ۱۴ ضربه خطرناک هوگو دورو را تراشتگن دفع کرد.

در دقیقه ۲۲ بارسا با اولین حمله جدی به اولین گل رسید. جایی که ارسال زیبای رافینیا با ضربه سر فرمین لوپز به تور دروازه مامارداشویلی چسبید.

پنج دقیقه بعد اما تراشتگن از دروازه خارج شد تا یک توپ را دفع کند اما در انجام این کار ناموفق بود و با یک اشتباه وحشتناک توپ به دورو رسید. او که در مقابل دروازه خالی قرار داشت به راحتی گل مساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۶ دورو می‌توانست گل دوم را هم بزند اما به دلیل تکل آرائوخو در محوطه جریمه سرنگون شد تا به یک پنالتی برسد. په‌په‌لو پشت این توپ قرار گرفت و توانست بازی را ۲-۱ کند.

در ادامه بارسا حملاتش را افزایش داد اما موفق به گلزنی نشد. در دقیقه ۴+۴۵ مامارداشویلی با کنترل اشتباه توپ، آن را به مقابل پای یامال انداخت و وقتی برای جبران اشتباهش از دروازه خارج شد، توپ را با دست دفع کرد که منجر به اخراجش از بازی شد.

بارسا در ادامه نیمه اول نتوانست به گل برسد اما نیمه دوم را با گل آغاز کرد. در دقیقه ۵۰ ضربه سر لواندوفسکی روی سانتر کرنر از ایلکای گوندوگان، وارد دروازه والنسیا شد.

در ادامه والنسیا کاملا عقب کشید تا بتواند یک امتیاز را حفظ کند. در دقیقه ۶۱ ضربه خطرناک کنده با واکنش دومنک دفع شد.

دقایقی بعد لوا یک بار دیگر تلاش کرد با ضربه سر گلزنی کند اما دروازه‌بان این بار ضربه‌اش را گرفت.

در دقیقه ۷۵ لوپز با تراشتگن تک به تک شد اما پدری خودش را به توپ رساند و با یک تکل عالی توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۸۲ ارسال گوندوگان و ضربه سر آرائوخو باعث شد توپ در مقابل دروازه به اوا برسد و او به راحتی با ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند.

در ادامه بارسا حملاتش را ادامه داد اما موفق به خلق حمله جدی‌ای نشد تا اینکه در دقیقه ۳+۹۰ لواندوفسکی از روی ضربه ایستگاهی به شکل فوق‌العاده‌ای دروازه والنسیا را باز کرد تا بازی ۴-۲ شود و با این نتیجه به پایان برسد.

بارسلونا با کسب ۳ امتیاز امشب با بازگشت به رتبه دوم ۷۳ امتیازی شد و اختلاف ۱۱ امتیازی با رئال مادرید صدرنشین را حفظ کرد.

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران