Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: امنیت منطقه کیانشهر بیشتر شده، اما همچنان حالت آماده باش برقرار است. همچنین در خصوص پنج منطقه‌ای که اعلام کردیم تخلیه شوند هم وضعیت بهبود پیدا کرده با این وجود باز هم شرایطی که اعلام کردیم، علیرغم کمتر شدن تهدید پابرجاست، چون حفظ جان شهروندان و احتیاط در این زمینه شرط عقل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی جمعه 23 فروردین ماه در خصوص آخرین وضعیت شهر اهواز، اظهار داشت: به علت بالا رفتن خروجی آب دز و کرخه از ۱۰ روز گذشته شرایطی پیش آمد که این دو رودخانه به هم پیوستند و یک جریان آب جاری به سمت اهواز در دو طرف بزرگ راه اهواز - اندیمشک ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان افزود: پس از آنکه با این مسئله مواجه شدیم لازم بود طراحی و برنامه‌ریزی جدیدی برای کنترل این مسئله داشته باشیم و تصمیم گرفتیم با وجود داشتن کانال سلمان و شهید چمران و دیگر کانال ها، مقداری از آب را به سمت رودخانه کارون و مقداری هم به سمت تالاب هورالعظیم هدایت کنیم.

شریعتی ادامه داد: هدایت این حجم از آب کار بسیار سخت و بزرگی بود و با سیل بندهایی که روی کانال ایجاد شد تلاش کردیم ظرف ۴۸ ساعت این کار انجام شود و خوشبختانه تا الان جواب داده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: یک مشکل جزیی در کانال چمران به سلمان و تالاب هورالعظیم ایجاد شد که در حال رفع آن هستیم؛ فکر می‌کنم در ظرف ۸ تا ۱۰ روز آینده آب ورودی سبک خواهد شد و پس از آن برای بستن مسیرهای ورودی می‌توانیم اقداماتی بکنیم.

شریعتی توضیح داد: پنج منطقه در اهواز اعلام کردیم باید تخلیه شوند و تمام تلاش ما بر این است که این مناطق را آب نگیرد و از  جوانان این مناطق خواستیم ما را در این زمینه کمک کنند که خوشبختانه این مسئله در حال انجام است و منطقه کیانشهر هم در حال آماده باش باشد.

استاندار خوزستان افزود: امنیت منطقه کیانشهر بیشتر شده است، اما همچنان حالت آماده باش برقرار است. همچنین در خصوص پنج منطقه‌ای که اعلام کردیم تخلیه شوند هم وضعیت بهبود پیدا کرده با این وجود باز هم شرایطی که اعلام کردیم علیرغم کم تر شدن تهدید پابرجاست؛ چون حفظ جان شهروندان و احتیاط در این زمینه شرط عقل است و ما نمی‌خواهیم تصمیمی بگیریم که ریسک تلفات انسانی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تالاب سیل منطقه آب کانال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۵ هزار نیروی جدید در دور دوم استخدامی‌ها که به زودی اعلام خواهد شد، جذب این وزارت می‌شوند.

بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز کار ساخت مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دوره های پیش سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان در نظر گرفته نشد و این بخش با مشکل مواجه بود.

وی افزود: رایزنی‌ها برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باشد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: مسیر قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر در سال گذشته را شامل شد و این خود کمک بزرگی به امنیت شغلی کارکنان و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی می شود در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه در حال انجام است.

بنده یزدانی در ادامه اضافه کرد: هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم انجام شده که اختصاص هفت میلیون و ۳۰۰ هزار یورو تجهیزات به خراسان شمالی از این موارد است.

وی افزود: اعتبارهای بیشتری برای بخش درمان خراسان شمالی در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان اختصاص می‌یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است