Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:42:18 GMT

والورده: مسی برابر اوئسکا استراحت خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۲۹۲

والورده: مسی برابر اوئسکا استراحت خواهد کرد

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، از احتمال استراحت دادن به لیونل مسی در دیدار با اوئسکا خبر داد.


به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دیدار مقابل منچستریونایتد و بعد از برخورد با کریس اسمالینگ دچار جراحت شدیدی از ناحیه صورت شد و ممکن است این هفته در لالیگا استراحت کند.

 

دیدار با اوئسکا: "ضربه ای که به صورت لیونل مسی خورد شدید بود و ممکن است وی در دیدار مقابل اوئسکا استراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط لوییس سوارز خوب است اما در پایان بازی همیشه مشکلاتی رخ می دهد که عوارض آن دیرتر مشخص می شود، دیدار با یونایتد یک بازی بسیار سنگین بود و این اتفاقات طبیعی است.

 

 

نه به دلیل احتمال حضور در ترکیب در دیدار با منچستریونایتد، اما بازی فردا برای عثمان دمبله بسیار مهم است. ما برای کسب سه امتیاز دیدار برابر اوئسکا به تمرکز ذهنی کامل نیاز داریم و من می دانم شاید افکار ما هنوز معطوف به دیدار با منچستریونایتد باشد، اما ما باید روی دیدار خود در لالیگا متمرکز شویم.

 

شرایط به شکل است که ممکن است فردا تغییر کند، اما ما فراموش نمی کنیم که ما 10 امتیاز برای قهرمان شدن در لالیگا نیاز داریم و مهم نیست چقدر فکر می کنیم به قهرمانی نزدیک شده ایم."

 

محرومیت هشت جلسه ای دیگو کاستا: "این یک حکم سنگین است، اما من فکر می کنم این چهار جلسه برای درگیری و چهار جلسه نیز به دلیلی دیگر برای کاستا در نظر گرفته شده است. چنین موردی برای جرارد پیکه هم اتفاق افتاد و او نیز چهار بازی را از دست داد. من در مورد قوانین اطلاعی ندارم، اما این یک محرومیت بزرگ است."

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا

تیم فوتبال چلسی در لیگ برتر انگلیس، در دیداری پُرگل با نتیجه پنج بر صفر وستهم را در هم کوبید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سی‌وششم لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز با برگزاری ۲ دیدار به طور هم زمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها چلسی به مصاف وستهم رفت و در دیگر بازی برایتون و استون‌ویلا رو در روی هم صف‌آرایی کردند.

چلسی این هفته را با یک بُرد پرگل به پایان برد. آبی‌ها در این بازی ۵ بار موفق به باز کردن دروازه میهمان خود شدند تا با کسب ۳ امتیاز و یک برد شیرین به استقبال هفته بعد بروند. کول پالمر (۱۵)، کانر گلگر (۳۰)، نونی مادوئکه (۳۶) و نیکولاس جکسون (۴۸ و۸۱) برای چلسی گلزنی کردند تا این دیدار ۵ بر صفر به سود شاگردان مائوریتسیو پوچتینو خاتمه یابد.

در دیگر بازی همزمان، برایتون پذیرای استون‌ویلا بود. جدال دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه بود اما در نیمه دوم جائو پدرو در دقیقه ۸۷ موفق شد برای میزبان گلزنی کند تا برایتون در این دیدار خانگی برنده از زمین بازی خارج شود.

از ساعت ۱۹ نیز لیورپول پذیرای تاتنهام خواهد بود. در حال حاضر آرسنال با ۸۳ امتیاز در صدر است و تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول با ۸۲ و ۷۵ امتیاز به‌ترتیب در رده‌های بعدی جای دارند.

کد خبر 750898

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟