Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@13:06:50 GMT

عون: مخالف حاکمیت اسرائیل بر مزارع شبعا و کفرشوبا هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۳۴۳

عون: مخالف حاکمیت اسرائیل بر مزارع شبعا و کفرشوبا هستیم

رئیس‌جمهور لبنان گفت که کشورش شدیدا مخالف حاکمیت رژیم صهیونیستی بر مزارع شبعا و کفرشوبا است. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز جمعه در دیدار با یک هیئت آمریکایی گفت که بخشی از ارتفاعات جولان اشغالی یعنی مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا جزو خاک لبنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شدیدا مخالف حاکمیت رژیم صهیونیستی بر این مناطق هستیم و حق ما است که برای بازپس گیری این مناطق از طریق تمام راههای ممکن تلاش کنیم.

وی با اشاره به همکاری بین ارتش لبنان و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل موسوم به یونیفل  گفت: « لبنان به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت پایبند است».

هشدار نبیه بری درباره پیامدهای ویرانگر تصمیمات ترامپ درباره قدس و جولان اشغالی

رئیس‌جمهور لبنان در ادامه با اشاره به پیامدهای منفی حضور آوارگان سوری در این کشور بر ضرورت بازگشت آوارگان به مناطق امن در سوریه تاکید کرد و گفت: نباید مانند فلسطین و قبرس بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تا حل صلح آمیز بحران این کشور به تاخیر بیفتد.

انتهای پیام/

R36348/P36355/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات سوریه اسرائیل میشل عون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات سوریه اسرائیل میشل عون آخرین تحولات سوریه اسرائیل میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان

رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که ارتش اسرائیل از صبح سه‌شنبه تاکنون ۱۵ حمله هوایی به مناطق و روستا‌های مختلف جنوب لبنان انجام داده است.

به گزارش تسنیم، در آخرین مورد جنگنده‌های اسرائیلی چندین حمله هوایی به اطراف روستا‌های «کفرکلا»، «میس الجبل» و «وادی برغز» انجام دادند.

دیگر خبرها

  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • ۱۸۲ کارمند آنروا در غزه کشته شدند
  • حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان
  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • لازارینی: امیدوارم اسرائیل مانع سفر یکشنبه من به غزه نشود