Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:07:43 GMT

صنعت نفت آبادان بلاخره پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۳۹۸

صنعت نفت آبادان بلاخره پیروز شد

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر میهمانش پارس جنوبی جم به برتری رسید تا برای دومین بار طعم پیروزی در نیم فصل دوم را بچشد.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت با یک گل به برتری رسید.
صنعت نفت آبادان گه برای فرار از منطقه خطر نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشت بازی را هجومی آغاز کرد و با حرکات پا به توپ فاخر تهامی و میلاد جهانی بارها مدافعین پارس جنوبی را به زحمت انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم صنعت نفت که تا قبل از دقیقه 40 موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت و از آنها استفاده نکرد در این دقیقه با شوت زیبای میلاد جهانی به گل رسید تا ورزشگاه تختی منفجر شود.
بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا خیال هواداران آبادانی تا حدودی برای پیروزی راحت شود.
نیمه دوم را نفتی های آبادانی بهتر از پارس جنوبی آغاز کرد و سعی در اداره حریف داشت و بیشتر توان خود را روی ضد حملات گذاشت تا از این حربه استفاده ببرد.
پارس جنوبی در نیمه دوم این دیدار برای گل خورده سخت تلاش کرد ولی دفاع مستحکم نفتی ها مانع باز شدن دروازه این تیم شد تا نفتی ها به سه امتیاز شیرینی دست یابند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، سیروان قربانی، طالب ریکانی، فرانکو وینیسیوس، مسلم مجدمی (77 - عزیز سیدیکوف)، محمد قریشی، جعفر سلمانی، فاخر تهامی (81 - رضا جبیره)، وفا هخامنش، ماکومبا کانجی و میلاد جهانی (70 - حسین بغلانی) به میدان رفت.
در آن سوی میدان نیز تیم پارس جنوبی جم نیز با ترکیب رحمان احمدی، میثم تقی‌زاده، مجتبی لطفی، ابراهیم صالحی، محمد نوری (55 - کیوان امرایی)، محمد مهدی عسکری (25 - سهید آهنی)، مجید علیاری، نیما انتظاری (90 - فریبرز گرامی)، سید محمد ستاری، امیر شعبانی و روح‌الله سیف ‌اللهی بازی کرد.
وحید کاظمی به کمک های حسن یوسفی و حسن انتظاری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
میلاد جهانی، شهاب گردان و مسلم مجدمی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی 24 امتیازی شد تا در رده سیزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گیرد.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

به گزارش این گزارش، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6096828 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)