Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با سپاهان به پیروزی یک بر صفر تیمش اشاره کرد و گفت: در رابطه به بازی امروز باید بگویم که به تیم خودم و همه اعضای تیم، بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی و همه آنهایی که در کنار تیم هستند، افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از بازی در قطر خیلی سخت کار کردیم و یک برد با روحیه و کار تیمی به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذهنیت برد و برنده در این دیدار داشتیم و استحقاق این برد را نیز داشتیم.

شفر ادامه داد: در ورزشگاهی به برد رسیدیم که شرایط سختی را برای ما رقم زده بودند. سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است و ما توانستیم برنده باشیم. از قطر به تهران آمدیم و رفت و آمد زیادی داشتیم اما توانستیم با برد کار خود را به پایان برسانیم و به احترام این تیم باید بایستم و صحبت کنم.

پیرمرد آلمانی در ادامه خاطرنشان کرد: چیزی که در ذهن داریم این است که هرگز تسلیم نمی شویم. مهدی رحمتی با مصدومیت به کنار ما آمد. بعد از دربی رفتارهای بدی با او انجام شد اما رحمتی امروز کنار تیم بود، به تیم کمک کرد و این موضوع آن چیزی است که ما انتظار داریم و این موضوعات برای برد مهم است.

وینفرد شفر ادامه داد: گاهی اوقات می‌گویند مربی باید با بازیکن خشن برخورد کند اما بازیکن به اعتماد به نفس و حمایت مربی در کنار تمرین نیاز دارد. افرادی که در خارج از ایران کار نکردند، شاید این موضوع را ندانند اما کار تیمی برای برد مهم است و امروز همه این را دیدیم.

سرمربی استقلال در ادامه اظهار داشت: دقیقه ۹۷ برنده شدیم و برابر الهلال نیز بازی سختی داشتیم. امروز همه برای یک نفر و یک نفر برای همه جنگیدند. بسیار خوشحال هستم و قبل از بازی درباره همه چیز صحبت کردیم. فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری خسته بودند و تعویض آنها طبیعی بود. محمد دانشگر دفاع راست بازی کرد و کسی فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد اما او خیلی خوب بازی کرد. اینها راه کسب برد است و ما کار خود را انجام می‌دهیم و مسیر مستقیم را می‌رویم و به چپ و راست کاری نداریم.

سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: یک صحبت با مدیرعامل باشگاه دارم. همه مسائلی که مد نظر هست و صحبت‌هایی که برای آینده داریم در اختیار ایشان است و می‌دانند که با کدام بازیکنان باید قرارداد تمدید شود. نمی‌خواهم فصل تمام شود و تعدادی از بازیکنان بروند. تیم برای آینده است و امیدوارم باشگاه با بازیکنان جوان نیز صحبت کند. همه مسائلی که مد نظر من است را باشگاه می‌داند. سال گذشته بازیکنان زیادی از ما جدا شدند و از مدیرعامل باشگاه درخواست می‌کنم تا با بازیکنان مد نظر کادر فنی برای قرارداد جدید صحبت کنند.

شفر در ادامه با تشکر از هواداران این تیم، گفت: امروز ۲۰ درصد استقلال هوادار در ورزشگاه داشت اما من در پایان غافلگیر شدم و فکر می‌کردم که استقلال ۷۰ درصد هوادار دارد.

کد خبر 4588820

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • حماس و حزب الله بدون غافلگیری هم بجنگند کابینه از هم می‌پاشد