Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@06:04:21 GMT

حد و مرز صداقت پیش از ازدواج

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۵۷۰

حد و مرز صداقت پیش از ازدواج

رقیه نوری پور لیاولی در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص میزان صداقت پیش از ازدواج اظهار کرد: در زندگی هر فردی راز‌هایی وجود دارد که مایل به بیان آن راز‌ها به اطرافیان خود ندارند و راز‌هایی وجود دارد که دختر و پسر نمی‌دانند پیش از ازدواج آن‌ها را به طرف مقابل خود بگویند یا نه مسئله‌ای باعث خدشه دار شدن رابطه می‌شود نباید مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری پور گفت: یکی از موارد مهم که آقایان پنهان می‌کنند مسائل مالی است که با پنهان کاری اعتماد طرف مقابل بیشتر می‌شود و اگر مسائل مالی را به صورت شفاف مطرح نکنند بعد از ازدواج در زندگی مشترک توقعات بیشتر می‌شود و رابطه را به چالش می‌کشاند.

این روانشناس بیان کرد: از مسائل مهم که پیش از ازدواج باید مطرح شود آن است که پیش از این رابطه جدی، رسمی و شرعی داشته اند و اگر این نوع رابطه وجود داشته باید بیان شود، اما اگر رابطه جدی نبوده و یا یک رابطه یک طرفه که منجر به شکست شده است لازم به بازگو کردن نیست چرا که شک و تردید در طرف مقابل ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از دیگر مسائل مهم که پیش از ازدواج که بیان آن حائز اهمیت است بحث بیماری و سلامت جسمانی است، افزود: طرفین ممکن است بیماری خاصی داشته باشند که این بیماری تا آخر عمر با آن‌ها همراه باشد و ممکن است برای از دست ندادن طرف مقابل از بازگو کردن آن امتناع کنند، اما این کار بسیار اشتباه است و باید طرف مقابل خود را آگاه کنیم.

نوری پور تصریح کرد: مسائلی مثل اعتیاد و اختلالات روانی باید به وضوح بیان شود تا طرف مقابل در کمال آگاهی تصمیم بگیرد می‌تواند این مسئله را بپذیرد و یا نه.

این روانشناس خاطر نشان کرد: اختلافات خانوادگی و نوع ارتباط اعضای خانواده با یکدیگر لازم نیست مطرح شود، چرا که هیچ مسئله‌ی کم اهمیتی نباید باعث برهم خوردن این ازدواج شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مورینیو به رابطه سرمربی سپاهان و شیدا مقصودلو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 22 سردار آزمون در گفتگویی تاکید کرد ژوزه مورینیو بازیهای سپاهان را به واسطه رفاقت با سرمربی‌اش ژوزه مورایس پیگیری می‌کند. مهاجم رم می‌گوید مورینو در گفتگوی دو جانبه با او به شایعات پیرامون رابطه مورایس و شیدا مقصودلو اشاره کرده بود. حرف‌های جالب آزمون را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ویدیوی عجیبی که چند ایرانی درباره افغانی‌ها ساختند!
  • اجرای نمایش فراتر از صداقت در شهرکرد
  • واکنش‌مورینیو به رابطه سرمربی‌سپاهان و شیدا مقصودلو
  • واکنش مورینیو به رابطه سرمربی سپاهان و شیدا مقصودلو
  • واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده