Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:29:00 GMT

اهدای کمک‌های بشردوستانه ژاپن به سیل‌زدگان کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۵۹۱

اهدای کمک‌های بشردوستانه ژاپن به سیل‌زدگان کشور

محموله امدادی دولت ژاپن از طریق آژانس همکاری‌های بین‌المللی این کشور (جایکا) ساعت 23:20 شب گذشته وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و تحویل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شد.
این محموله شامل 140 دستگاه چادر گنبدی، 50 دستگاه چادر سبک، 1150 عدد پک خواب و همچنین 100 قطعه نایلون پلاستیکی با ارزش 144 هزار دلار آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین جمعیت صلیب سرخ ژاپن مبلغ 10 میلیون ین ژاپن معادل 90 هزار دلار آمریکا از طریق استمداد اضطراری به فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر کمک کرده است.
در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم‌سابقه از ابتدای سال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استانهای گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن

مردم می‌توانند با اهدای اسناد، دست نوشته‌ها، دستخط ها، فیلم ها، عکس ها، اعلامیه ها، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی یا سربی، کتاب‌های نادر و نفیس و مجموعه‌های خانوادگی در این پویش مشارکت کنند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران داخلی و خارجی به منابع، فعالیت‌های علمی و پژو هشی و تقویت تعامل جمهوری اسلامی ایران با جامعه فرهنگی و علمی خارج از کشور و فدراسیون‌های بین المللی علمی و تخصصی از اهداف راه اندازی این پویش است.

سامانه https://nlai/crowdsourcing و شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۳۵ و ۰۲۱۸۱۶۲۵۳۲۰ برای اهدای منابع سندی و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۶۲۳۲۴۰ یا ۰۲۱۸۱۶۲۳۱۵۴ برای اهدای منابع کتابخانه‌ای در نظر گرفته شده است.

اسناد ملی هر کشور گنجینه‌ای گرانبها و پلی میان گذشته و آینده آن کشور است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم امین و حافظ تاریخ تمدن ایران زمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی