Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالد شفیعی، مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: روی یک تعلل گل خوردیم و نتیجه را به استقلال واگذار کردیم. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، خالد شفیعی پس از شکست یک بر صفر تیم سپاهان مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم اما متأسفانه روی یک تعلل گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم و همانطور که گفتم روی یک تعلل گل خوردیم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد بتوانیم جبران کنیم.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه هواداران سپاهان با ایجاد وقفه در بازی باعث شکست این تیم شدند، گفت: صددرصد این وقفه خیلی بد بود اما مطمئناً هواداران برای پیروزی تیم‌شان به ورزشگاه می‌آیند.

مدافع تیم سپاهان در مورد گل استقلال که خطا گرفته شد، عنوان کرد: من این صحنه را ندیدم!

شفعی در خصوص نتایج ضعیف سپاهان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر است و فکر می‌کنم ما هم نتایج بدتری نسبت به نیم‌فصل اول گرفتیم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد تلاش خودمان را می‌کنیم و هر چه قسمت باشد همان خواهد شد.

وی درباره گل پاتوسی به این تیم که با دریبل چند بازیکن همراه بود،‌ گفت: او گل قشنگی زد، فقط می‌توانم همین را بگویم!

قلعه‌نویی: دلیل اُفت سپاهان و باخت مقابل استقلال «قلعه‌نویی» است!اصفهان| فتاحی: یک گوجه فرنگی 5 دقیقه از زمان بازی را گرفت

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان استقلال تهران سپاهان اصفهان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند