Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک استقلال تهران می گوید بازی بعدی مقابل ماشین سازی و بازی بعد از آن مقابل العین، فوق العاده مهمتر از این بازی هستند.

طرفداری - امید نورافکن پس از پیروزی 0-1 استقلال مقابل سپاهان گفت:

4 روز دیگر بازی سختی با ماشین سازی داریم که مهمتر از این بازی است  باید در آن مسابقه نتیجه بگیریم.

به نقل از فارس، نورافکن در خصوص گل استقلال که داور مردود اعلام کرد گفت:‌

اگر آن گل را می‌گرفت ما 2بر صفر می بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل اینکه شارژ کوچکی انجام شده بود اما مهمترین چیزی که باید بدانیم این است که بازی بعدی مقابل ماشین سازی و بازی بعد از آن مقابل العین، فوق العاده مهمتر از این بازی هستند.

هافبک استقلال در مورد صحبت با داریوش شجاعیان هنگام بازی گفت:‌ 

صحبتم با داریوش نبود با آقای منتظری بود. شجاعیان فقط می‌گفت آرام باشم. امثال رحمتی و منتظری جای بزرگتر ما هستند و در تیم خیلی خوب کار می‌کنند.ان شاالله بتوانیم خواسته هواداران را که همان قهرمانی است برآورده کنیم.

وی در خصوص میزبانی اصفهانی ها گفت:

خیلی خیلی عالی بود. اصفهان را تا به حال اینگونه ندیده بودم. ان شالله که موفق باشند. امروز  هم تیمشان خوب بازی کرد. امیر  قلعه نویی مربی من بوده است. ان شااله در ادامه موفق باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود