Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@19:34:12 GMT

رونمایی اپل از آیپد ایر 10.5اینچی و آیپد مینی 5 قلم‌آماده

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۷۵۴

رونمایی اپل از آیپد ایر 10.5اینچی و آیپد مینی 5 قلم‌آماده

ایتنا- شرکت اپل اخیراً از دو تبلت جدید خود رونمایی کرد. آیپد ایر 10.5 اینچی خود و همچنین آیپد مینی 5 قلم‌آماده دو محصولی هستند که از آنها رونمایی شد. شرکت اپل اخیراً تصمیم گرفت که از دو محصول جدید خود رونمایی کند. این دو محصول، تبلیت بودند. آیپد ایر یکی از این محصولات بود که دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی است و قیمت آن از 499 دلار آغاز می‌شود و محصول دیگر آیپد مینی نسل پنجم است که با قیمت 399 دلار در بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ونچربیت، این دو محصول با قیمت‌های متوسط به بازار عرضه شده‌اند و در واقع، جایگزین آیپد سال گذشته هستند که با قیمت 329 دلار وارد بازار شد. همچنین آیپد ایر با قیمت پایین‌تر جایگزین آیپد پرو 10.5 اینچی که در سال گذشته وارد بازار شده بود، شد. هر دو محصول جدید مجهز به پردازنده A12 بیونیک اپل هستند.
 
این پردازنده، خود بیانگر برداشتن یک گام بیشتر نسبت به آیپد مینی، در زمینه کارایی است و برای آیپد ایر نسبت به آی‌پد پرو یک پرش فوق العاده به حساب می‌آید. آیپد پرو مجهز به تراشه A10X Fusion بود. آیپد ایر نسبت به نسخه آیپد پرو دارای بزل (حاشیه دور صفحه نمایش) باریک‌تری است و به همین خاطر، نسبت صفحه نمایش بع بدنه بیشتری نسبت به مدل ابتدایی دارد.   آیپد ایر جدید تفاوت‌های زیادی با آیپد پرو دارد. آیپد ایر جدید، مدل جدیدی است که یک صفحه نمایش 10.5 اینچی دارد و از نرخ نوسازی (رفرش) ProMotion 120Hz موجود در پرو بی‌بهره است ولی شفافیت1668*2224 نسخه پرو را حفظ کرده است. این نسخه فقط دو اسپیکر دارد در حالی که مدل پرو، مجهز به چهار اسپیکر بود.  
دوربین اصلی نسخه پرو 12 مگاپیکسل بود در حالی که در نسخه ایر، شاهد دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم. وقتی نگاهی عمیق به آیپد مینی بیندازیم، می‌بینیم که میزان به روزرسانی داخلی در آن، بیشتر از به روزرسانی خارجی بوده است. صفحه نمایش آن 7.9 اینچی با شفافیت 1536*2048 است. پشتیبانی از قلم اپل در این نسخه به چشم می‌خورد و می‌توان از آن برای نقاشی و نکته‌برداری استفاده کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیپد آیپد پرو تبلت اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، محمود نژاد گفت: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

او با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

کد خبر 849497 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم حضرت معصومه (س) امام رضا

دیگر خبرها

  • بعد از سال‌ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس
  • رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس
  • آیپد ایر ۲۰۲۴ با ظاهری جدید و رنگ‌های جذاب رونمایی شد/ عکس
  • آیپدایر ۲۰۲۴ با ظاهری جدید و رنگ‌های جذاب رونمایی شد/ عکس
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • پلی‌استیشن ۵ پرو چه مشخصاتی دارد؟
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403