Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@09:05:42 GMT

محموله میلیاردی «شیشه» در بم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۹۱۹

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف محموله ۳۰۹ کیلویی شیشه به ارزش تقریبی ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در بم خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمد ضیاءالدینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان یک محموله سنگین به مقصد استان یزد بارگیری کرده بودند که با هوشیاری ماموران پلیس بم موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این عملیات ماموان پلیس این شهرستان موفق به کشف یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع شیشه به میزان 309 کیلو و 700 گرم شدند افزود: ارزش تقریبی این محموله 6 میلیارد و 180 میلیون تومان برآورد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم اهل استان یزد دستگیر شده است گفت: یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر نیز توقیف شده که پس ازبازرسی از خودروی توقیف شده مشخص شد مواد مخدر به شکل کاملا ماهرانه‌ای در باک این تریلرکشنده جاسازی شده بود.

وی با بیان اینکه باتوجه به ماده 45 اصلاحی قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر برای حمل بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر مجازات اعدام را درنظر گرفته است عنوان کرد: در صورت انجام تحقیقات و احراز علم و اطلاع مرتکب از حمل موادمخدر مکشوفه مجازات اعدام در انتظار مرتکب و سایر همدستان و مالکان این محموله خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مواد مخدر شیشه بم کشفیات مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان