Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@15:21:08 GMT

محموله ۳۰۹ کیلویی «شیشه» در بم متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۹۲۷

محموله ۳۰۹ کیلویی «شیشه» در بم متوقف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع شیشه به میزان ۳۰۹ کیلو و ۷۰۰ گرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد ضیاءالدینی از کشف یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع شیشه به میزان ۳۰۹ کیلو و ۷۰۰ گرم به ارزش تقریبی ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: دستگاه قضایی به صورت قاطع با قاچاقچیان عمده مواد مخدر برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: قاچاقچیان مواد مخدر این محموله را از استان سیستان و بلوچستان به مقصد استان یزد بارگیری کرده بودند که با هوشیاری ماموران پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم اهل استان یزد دستگیر و یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر توقیف شده است، گفت: پس از بازرسی خودروی توقیف شده مشخص شد مواد مخدر به شکل کاملا ماهرانه‌ای در باک این تریلر کشنده جاسازی شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیشه مواد مخدر مخدر سنتی مخدر صنعتی مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد